![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat is best een mooie bak en inderdaad niet veel. Moet natuurlijk wel wat aan gebeuren.
|
|
||||
|
||||
![]() Tja, maar laat ´m eens voor € 500 weggaan? Aangezien de motor niet is 'eingetragen' zullen veel Duitse vrienden 'm laten schieten, vermoed ik?
En bedenk je eens wat een relaxte slee je hebt als je een paar dingetjes aangepakt hebt?!
|
||||
|
||||
![]() Haha, zat daar een 1600 in?! Dan is het écht zoeken "waar is de motor nou?". Gave slee en als er een originele 5pitter motorcode inzit heb je in Nederland niet zo'n probleem met importeren.
Overigens ook geen geld. 't Is dat ik 'm niet kwijt kan ![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
gaaf ding, maar automaat wil ik niet hebben die zijn erg zwak ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Automaat zou voor mij juist een voorwaarde zijn voor zo'n bak. Heerlijk relaxed cruisen?!
Die van Ebay is trouwens toch nog voor € 1200 weggegaan, zie ik, had ik niet verwacht?! De verkoper van die 200 van Marktplaats lijkt mij niet te kietelen voor weinig geld? Hoe dan ook, ik heb er de ruimte, tijd en geld niet voor. Eerst maar rustig geld sparen met de Passat (lekker dieselen), en de Derby en Polo helemaal klaar maken?!
Last edited by Oudelut : 29-06-2009 at 10:56. |