![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te Koop:
Originele nederlandse Golf I C 37 kw Bouwjaar: 1983 Km-stand: 28.348 km!! APK: tot juli 2005 De onderhoudshistorie van dit unieke autootje is aanwezig. Deze auto is van de eerste eigenaar en heeft altijd binnen gestaan. Hierdoor ziet de lak er prima uit en ook het interieur is origineel en in een goede staat. Een ideale auto voor een echte liefhebber. Deze advertentie is voor een vriend van mij, voor meer informatie en foto's e-mail naar: koen143@hotmail.com. Vraagprijs: Eur 1.800,00. Groeten Jerome Last edited by Jerome : 27-07-2004 at 20:55. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
metallic lak op een mk1 origineel? :biggrin: hahaha |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wat heb jij gesnoven?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
metallic lak uit een potje kenlijk |
|
||||
|
||||
![]() Kwou net zeggen. Mijn MK1 was toch echt blauw metallic.
|
|
||||
|
||||
![]() oeps foutje van type 2 fanaat , ha ha lol ....
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik ben idd geen kenner / fanaat. En degene die de auto verkoopt is ook geen VW kenner. Het leek of de lak een metallic laag had. Maar dat kan dus niet blijkbaar. Sorry, dan klopt dat niet. Maar voor meer info of foto's ff mailen naar e-mail adres genoemd in eerste bericht. groeten Jerome. |
|
||||
|
||||
![]() Kan zeker wel, Helios blauw met. was 1 van de kleuren ! LA5Y is de kleurcode geloof ik.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jup, is mijn passat uit 80 ook |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
metallic kan inderdaad zeker wel, Pirelli wees degene ,die jou erop wees dat je fout zat, erop dat hij fout zat..... volg je het nog? :p
|
|||
|
|||
![]() ja sorry, ik volgde het inderdaad niet meer helemaal. Maar nu ik het terug lees snap ik het. thx
|
|
|||
|
|||
![]() golfje is verkocht, dus topic kan verwijderd worden.
Thx, Jerome |