![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Had hem ook al gezien, viel me op dat hij ermee adverteerd dat het een 1.6 op kenteken is alsof dat een voordeel is
![]() ![]() Reden genoeg voor mij om deze te laten staan.
|
||||
|
||||
![]() Jammer, is niet duur. Maar ach, als je er echt naar op zoek bent kun je hem niet zelf gaan maken voor dat geld.
|
||||
|
||||
![]() Ziet er best nog wel leuk uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() als het netjes gedaan is (wat zo lijkt) dan is omkeuren alleen een financiele kwestie.
|
||||
|
||||
![]() Is wel een afgetrapte wagen heb ik gehoord, staan laten dus
![]()
|
|||
|
|||
![]() staat bij mij om de hoek nog nooit zien rijden
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja mensen denken dat dat relaxed is omdat ie dan goedkoper in wegenbelasting en verzekering is, maar zodra er stront aan de knikker is, ben je het haasje ![]()
|
||||
|
||||
![]() vains qoute mij hier van afgelopen week , ik werk af en toe wel eens voor dat bedrijf.
vaak veel leuk golf en bmw spul staan de vr6 in kwestie , heeft uiterlijk wat plekjes zoals parkeerdeukje in de deur en 1 spatbord is niet meer zo net , interieur ook niet meer helemaal fris. maar het is wel een sleeper , niemand verwacht dat. En ja afgetrapt hij word vaker goed getrapt , maarja waarom leg je anders zo'n motor erin. trouwens de schroefset bumpers ,lip en grill zijn goed die zijn van mij geweest ![]()
Oldskool MK1 >http://www.volksforum.com/forum/sho...1942#post941942 Last edited by dw1986mk1 : 17-06-2008 at 19:05. |