![]() |
|
View Poll Results: zij spiegels zijn kapot | |||
orgineel kopen |
![]() ![]() ![]() |
7 | 100.00% |
of dezelfde weer |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Voters: 7. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
![]() goeie dag allemaal
ik heb een golf 2 edition one en een kapote spatbord verbreder links voor ( bijrijders kant ), nu is de vraag heb je ook spatbord verbreder van g60 of is dat het zelfde als gti heb namelijk voor en achter bumper van een g60 zeggen ze Foto's van het beestje
|
||||
|
||||
![]() huh; spiegel poll, maar je topic gaat heel ergens anders over??
Even netjes voorstellen kan geen kwaad, net als het lezen van de stickies/tips/regels ![]() But é; Welkom! G60 bumpers hebben niet veel met de spatbordverbreders te maken. Ws. heb je de dikkere (g60)bumpers op je golf, maar nog de originele GTI lijsten(zo te zien). Die zijn smaller dan de G60 lijsten. Spiegels; orri er weer op. Staat veel beter dan deze hoge smalle dingen ![]()
|
||||
|
||||
![]() 100% voor orgineel kopen... duidelijker kan niet! Welkom btw!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
heej ja voorgesteld heb ik wel eens getragt te doen maar ja moet je ook een dikke auto voor hebben om te kunne showen ![]() dat met die poll is maar bij zaak ![]() ![]() maar bedankt voor je bericht weet nu dat ik het ken bestellen
|
||||
|
||||
![]() Welkom hiero,
Je hebt idd originele lijsten, G60 is breder, en ik zou ook gewoon weer originele spiegels monteren ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dan zal je wel een zere kont hebben als je al een tijdje op die spatbordverbreder zit ![]() ![]() gr. Martijn