![]() |
|
||||
|
||||
![]() Best vwérs,
Ik ben onlangs gestopt met mijn project: golf 1 uit 1982 met een 16v blok op keihins. Het blok heeft wel gedraaid, maar ik heb er de zin, tijd en geld niet meer voor. Daarom verkoop ik al de onderdelen die erop zaten. - Jom sportstuur met gepolijst naaf voor golf 1 met dunne naaf. €70,- ![]() ![]() ![]() - Gril met rode rand, dit is een nieuwe imitatiegril met een geplakt randje. Pasvorm is wel redelijk goed. €50,- ![]() Al het spul ligt in Heinkenszand, Zeeland. Maar is eventueel ook te verzenden. Bij vragen even een pbtje of bellen: 0610853318 Last edited by TimMK1 : 08-06-2008 at 13:41. |
|
||||
|
||||
![]() stoppen met je project
![]() ![]() Nee maar denk wel dat de keihin's er bij mij op moeten of niet? ![]()
Member of Dub05 Last edited by SpiderClass : 21-05-2008 at 18:44. |
|
||||
|
||||
![]() Upje, prijzen zijn vraagprijzen.
|
|
||||
|
||||
![]() Mag ik de pomp vast reserveren?
heb je pbtje gestuurd voor de details |
|
||||
|
||||
![]() Pompje verkocht aan Maarten.
|
|
|||
|
|||
![]() pb
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Pb'tje terug |
|
||||
|
||||
![]() Tim,
Maak eens een leuke prijs voor de carbs, inlaatspruitstuk en spagetti. Pm me maar.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Pm ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Upje, gordels en stuurtje zijn er nog. Prijs is bespreekbaar.
|
|
||||
|
||||
![]() Up, doe maar een bod op de delen als je interesse hebt.
|
|
||||
|
||||
![]() Een bod is welkom..
|
|
||||
|
||||
![]() stuur nog aanwezig? en ook voor golf II?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Stuur is er nog, maar er is wel een gegadigde. Hij is geschikt voor golf t/m 87 geloof ik. Iig met de dunne stuurnaaf. |
|
||||
|
||||
![]() is dit de mk1 uit de zwanestraat?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zeker wel ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja, deze is idd uit de zwanestraat! Gordels ook verkocht, upje voor het stuur en de grill..
|
|
||||
|
||||
![]() Geinig, mijn vriendin woont daar ook, ik kom daar wel eens met mijn groene mk1 en mijn vriendin heeft een oranje barchetta
|
||||
|
||||
![]() Upje, prijzen aangepast
|
|
||||
|
||||
![]() benk weer
![]()