![]() |
|
||||
|
||||
![]() http://videos.streetfire.net/search...9A4A2A7ED58.htm
Daar kon ik nog een goed zijschermpje van afhalen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Knap werk. Volgens mij zijn ze jalours dat er nog zoveel duitse auto's rondrijden van die tijd
![]() Erg nutteloos dit, ga er dan een cross mee rijden ofzo.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() inderdaad, dat kan veel beter
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja, viel me ook op.. vooral die 2e gast
![]()
|
||||
|
||||
![]() ze zullen t wel eerst op een fransoos geprobeerd hebben, maarja, plastic deukt niet, dat splintert
![]() hoop alleen wel dat ze met hun knoken van die twee mk1's afblijven, en die passat met rust laten!
|
||||
|
||||
![]() denk het ook dat ze jaloers zijn dat oude vw's beter zijn dan oude frans bakken.
ik had die peugeot genomen om op te slagen en rustig met het golfje rondgereden ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Geen wonder... krullenbol daar heet Gay (let op de namen onder in beeld) ![]()
|
||||
|
||||
![]() haha had ik zelfs nog niet gezien
![]() eigenlijk zijn die mannen het niet waardig om daar ook nog 2 mk1's en een passat te hebben staan!
|
||||
|
||||
![]() sommige fransen kan men zelf soms
![]() Last edited by Rene´ : 23-06-2006 at 11:41. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
true! ik heb een half jaar in Budapest gestudeerd en samen met een Duitser en een Fransoos heb ik een apartement gehuurd, pff wat zijn die franse een lui en vervelend volk, en ze menen altijd dat ze beter zijn, met hun lower and upper class ![]() duitsers proberen nog engels te praten als er mensen van andere taal bij zijn, fransen lulden gewoon frans....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij zal de cameraman wel leuk vinden, aangezien hij zeer beangstigend (lees Gay) kijkt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() In budapest was een fransoos en die heette gaiel ofzoiets maja wij moesten dat uitspreken als Geiiiil dus duits voor Geil...
rare jongens die fransen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wel zo he
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gewoon weer de doodstraf invoeren voor die lui....................!!!!!
|
||||
|
||||
![]() Kielhalen over de lengte!
|
||||
|
||||
![]() Zo gaan die gasten altijd met hun auto's om. En niet alleen hun eigen auto's ook die van anderen. Dat krijg je als je gewend bent aan auto's die niks waard zijn...
|
|
||||
|
||||
![]() Ik moet straks weer ruim 1000 km door frankrijk.(zucht)
Kijken of ik nog van die grafkoppen tegen kom op de weg. Voormij,het meest gevaarlijke land om doorheen te kachelen. Berovingen,raare trukjes om je aan de kant te halen voor druks,ect. Als ze maar niet doen met mijn golf als op het filmpje. ![]()
|
||||
|
||||
![]() frankrijk.......een mooi land.............alleen jammer van dat klotenvolk.........
beste is: gewoon frankrijk half uur onder water houden en dan weer oplaten komen. Dan heb je een mooi land, met zon, strand, bergen, sneeuw, kort om: voor elk wat wils.
|
||||
|
||||
![]() En als alles weer droog is,snel nederland van maken.
![]()
|
||||
|
||||
![]() En Fransen zijn echt meesters in parkeren. ...... Pff
Als ze er niet tussen uit kunnen komen rammen ze de andere auto gewoon aan de kant. Zijn ze vooral goed in, in Parijs... |