![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop:
Omdat ik een andere auto in het verschiet heb, doe ik mijn Blaupunkt Hamburg MP57 weg. Radio is van sept vorig jaar. Echt zo goed als nieuw dus! Functies die mij erg aanspraken: USB, Bluetooth carkit (dus alleen je bluetooth op je telefoon aanzetten en automatisch draadloos bellen) iPod-ready en uiteraard MP3 en WMA. Verdere specs: Weergave MP3/WMA van CD-R/-RW, USB FM/MW/LW Volledig grafische display met gemakkelijk MP3 browsen op 3 lijnen . Geïntegreerde Bluetooth voor handenvrije bediening van de autotelefoon en het beantwoorden en beëindigen van oproepen via de autoradio. Geïntegreerde USB poort voor het aansluiten en het bedienen van externe apparaten voor massaopslag. Front Aux in: aansluitingen voor externe signaalbronnen (bv. MP3-speler) 3 bands equalizer Vierkanaals preamp out: aansturing voor externe versterkers (front/rear) Sub-out (variable gain, frequency): aansluiting voor subwoofer Max. vermogen 4 x 45 W Flip Release Panel Klaar voor spraakweergave (navigatie) iPod-ready: aansluiting en aansturing van iPod via de radio met optionele interface Voor nog meer info: http://www.blaupunkt.com/NL/7647633310_main.asp Nieuwprijs is 229euro, mag nu weg voor 150 euro. Lijkt me erg redelijk! Last edited by oergolf-haarlem : 13-07-2008 at 18:42. |