![]() |
|
|||
|
|||
![]() ben van plan mijn 78'er gti miss weg te doen aangezien ik er toch niet al teveel tijd voor heb en aant uitkijken ben voor iets luchtgekoelds....
zit een 16v scirocco blok in dat mooi en goed draait. stalen bumpers ..... foto's zeggen meer hi.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() inruil mogelijk met ovaal of een buske. opleg langs mijn kant is geen probleem eventueel.... vraagprijs 5.000.... grtz Last edited by vedett : 09-05-2008 at 16:27. |
|
||||
|
||||
![]() prijs verplicht Vedett
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dacht dat die derbij stond... sorry,heb het aangepast. grtz |
|
||||
|
||||
![]() Iets meer info graag, is hij gerestaureerd of nog in goede staat of wat?
Interieur, etc etc .... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
de wagen is niet gerastaureerd,maar wel ooit overspoten geweest en is nog in goede staat. maar door een kras op de moterkap en de achtervleugel zou hij es onder handen moten genomen worden.... der is laswerk aan de dorpels. dast voornaamste dat er zo in me opkomt. en her en der vliegroest. interieur is nog netjes. buiten de moter en die wielen staat hij volledig origineel. gaat goed vooruit ![]() is een originele naderlander van 78'. dit is blijkbaar voor vele belangrijk hier dus.... indien er nog meer info is gewenst,kun je hier reageren,pm sturen of bellen op het nr. 0472/88.37.32 wagen staat momenteel in belgie (regio gent) en de originele nederlandse papieren zijn er voorlopig nog bij. vanaf ik es tijd vin,ga ik er met naar de keuring hier in belgie en staat em op belgische papieren. maar da zal niet voor direct zijn.... grtz |
|
|||
|
|||
![]() up voor de golf
op papier een originele gti hi.... |
|
|||
|
|||
![]() hoppa
|
|
|||
|
|||
![]() net terug van der see,dus nog maar es uppen....
|
|
||||
|
||||
![]() Eventueel interesse in een (in)ruil met mijn bus?
http://www.volksforum.com/forum/sho...203&postcount=1
|
|||
|
|||
![]() Quote:
mooi buske,maar de voorkeur gaat naar ovaal of t1. toch bedankt voort aanbod. grtz |
|
|||
|
|||
![]() hoppa....
|
|
|||
|
|||
![]() hop voor een niet alledaagse wagen....
|
|
|||
|
|||
![]() upperdepup
|
|
|||
|
|||
![]() is net gekeurd ols oldi hier in belgie.
maar mag nog steeds weg.... |
|
|||
|
|||
![]() up,
inruil met deftige golf 2 16v ook mogelijk... grtz |
|
|||
|
|||
![]() hop
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wil dit zeggen dat je het Nederlandse kenteken er niet meer bij hebt ? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kun je gewoon terugkrijgen.
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ook met de originele kentekenplaten of krijg je dan nieuwe platen met YA erop????? ![]() Want de oude plaat kennen ze bij het RDW-bestand niet meer. ![]() |