![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kerels!
Kunnen jullie wat foto's posten van 2,5 inch versmalde assen met dropped spindels? Betreft nieuwe type as. Heb bij leon zo'n asje besteld, maar wil graag wat meer voorbeelden! Groeten |
|
|||
|
|||
![]() hey naamgenoot,
eerst bestellen en dan pas foto's vragen ? is het niet handiger om dat andersom te doen ? gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() http://aircooledfront.blogspot.com/
Zit een filmpje tussen van versmallen van een vooras. grtz, Fred
|
||||
|
||||
![]() Lieve schatten!
Weet al wel hoe het er uit ziet, maar heb maar een paar voorbeelden gezien. Wil gewoon graag nog wat meer pics! Dus niet zo zeiken en posten die pics!! (korreltje zout!) Later! |
|
||||
|
||||
![]() zijn gewoon heel weinig kevers met een 2 inch versmalde vooras
![]() als je nu om een 3.5 inch vroeg dan had ik je kunnen helpen ![]() edit: volksfahrer.nl zijn kever heeft een 2 inch versmalde vooras
"I Only Support Gay Marriage If Both Chicks are Hot" Last edited by levis : 27-08-2008 at 13:20. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ZAK zout ook goed ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() klein upje!
|
|
||||
|
||||
![]() nogmaals!
|
|
||||
|
||||
![]() up!
|
|
||||
|
||||
![]() ik houd ermee op. Er gaat gewoon een dikke 5' versmalde as onder...
Zoiets: ![]() ![]() Kortom: afgelopen met het gezeik.. Smal die hap! Leon, aan de slag jongen!!! haha |
|
||||
|
||||
![]() je moet ervan houden
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hey naamgenoot, ik ben het met levis eens ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Die 5 inch winkelwagen-look is zooo 2005...je moet minimaal 6-7 inch gaan 2be a big boy nowadays
![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() 10 inch?
|
|
||||
|
||||
![]() ik zeg reliant rialto!
Last edited by hajee : 09-09-2008 at 19:09. |
|
||||
|
||||
![]() Foto werkt niet kerel!
|
|
||||
|
||||
![]() HJ die is goed.... Nog ff en dit word het.
|
||||
|
||||
![]() Ik zeg: Fenderskirts op de voorschermen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nice! wie shopt er ff brm's onder, een zonneklep, ronde bumpertjes en een dikke stinger! That thing will be hard as f#ck!! ![]() ![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |