![]() |
|
||||
|
||||
![]() verbreedstaal 15" 7,5 en 8,5j incl nieuwe banden
Te koop wegens wijziging van plannen omdat de vrouw eerst 14"verbreed staal reed en nu 15" iets te groot vind... Eventueel te ruil tegen goed set 14" set velgen Verbreed opel staal gemaakt door dasher hier op het forum en oude velgen van marcopolo. Velgen zijn et49 naafgat uitgedraaid naar 57,1 en opnieuw gepoedercoat in de kleur zilver met nieuwe caddy 2 centerkapjes. verbreed naar: voor 7,5 j met nieuwe nankang 185-45-15 achter 8,5 j met nieuwe nankang 195-45-15 Set is 2 maanden oud. vaste prijs:500euro Hoeven niet weg maar als we een leuke set 14" tegenkomen voor onder de lupo gaan deze in de verkoop.... |
|
|||
|
|||
![]() ik heb hiere 14 verbreed staal rondom rond 9 breed
met nog redelijk goei banden |
|
||||
|
||||
![]() Hmm Henk, ik had hier toendertijd wel oren naar, maar was mij te ver rijden.
Waar woon jij als ik eventueel wil komen passen....
|
||||
|
||||
![]() Het waren geen oude velgen van Marco. Het zijn nieuwe velgen en gepoedercoat en daarvover heen zit een beschermende laklaag.
![]()
|
||||
|
||||
![]() 9j wordt te breed rondom en moet weer 7,5 en 8j worden denk ik......
|
|
||||
|
||||
![]() oehw, vraag me af hoe deze onder mijn golf 1 cabriolet zullen staan...
ook ivm met breedte en uitsteken, aanlopen etc
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kwa breedte staat het super en zal absoluut niet aanlopen.... Deze breedte valt best nog wel mee!!!!! |
|
|||
|
|||
![]() hoe zit het de et 49 en aanlopen op de schroefset/stelmoeren
|
|
||||
|
||||
![]() Er zit meer dan genoeg ruimte tussen de veerpoot en de velgen.................als je standaard opel velgen met 195-50-15 omder een VW gooit gaan ze inderdaad aanlopen.
Deze set onder een Golf III gepast en ook op idiote standen nergens aanlopen aan de binnenkant.
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() gereserveerd
|
|
||||
|
||||
![]() verkocht...en blijven in de familie......
brother heeft gister velg stuk gereden en heeft ze van mij overgenomen!!!! |