![]() |
|
|||
|
|||
![]() Na een hele lange tijd twijfelen, zoeken kijken en vergelijken is het er dan eindelijk van gekomen. Onze kever is er. Het is een 1985 (bouwjaar Okt. 84) Mexicaanse Leliekever geworden. Wat foto's:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Glimt er mooi!
Is ie nog zo goed als ie eruit ziet?! Veel plezier ermee in ieder geval.
|
||||
|
||||
![]() Wauw!! mooie auto.. leuke uitvoering ook
![]() |
|
||||
|
||||
![]() veel plezier ermee!
|
|||
|
|||
![]() Op de foto's is ie net gewassen en in gewaxed, vandaar de glans. En tot nu toe is hij net zo goed als ie er uit ziet. Nergens roest, loop 140 km/h schakeld als een zonnetje en helemaal geen gekke kuren. Nu zorgen dat het zo blijft
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Toch een probleempje gevonden en ik heb niet echt een idee waar ik moet zoeken voor een oplossing. De richtingaanwijzer naar links knippert heel erg snel, naar rechts daar in tegen doet het normaal. Alle richtingaanwijzers werken naar behoren. Naar mate ik meer toeren met de motor maken knipperen ze ook sneller, ik weet niet of dit normaal is?
Ook heeft onze kever achterruit verwarming, ik weet echter niet hoe deze aan moet, is er iemand die mij dit kan vertellen? Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
![]() Voor je achetrruitverwarming: er zit een schakelaartje onder je dashboard. Links van de stuurkolom, zo uit m'n hoofd. Het relais èn de zekering van de achterruitverwarming zitten onder de achterbank.
Knipperlicht: leen eens een relais van een andere wagen, kijk eens wat 'ie dan doet.. die relais zijn behoorlijk universeel. Jens |
|
|||
|
|||
![]() dat van het knipperlicht weet ik niet maar bij mijn mexico kever zat er onder het dashbord in de buurt van de zekeringen een knopje voor de achterruit verwarming.
groeten jasper |
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor de informatie, zit nu op het werk maar ga er vanavond even naar kijken!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Knopje voor de achterruit verwarming zat inderdaad onder het dashboard. Thx for the tip. Inmiddels is het beestje heen en weer naar zuid frankrijk geweest en 4000 km. verder.
Alleen gedurende vakantie is er een probleem ontstaan met de brandstofslang. De slang naar de brandstofpomp lekt benzine bij het stukje van stof. De motor loopt verder nog goed maar het is een beetje een gevaarlijke situatie. Ik weet niet of iemand dit eerder heeft gehad of hier ervaring mee heeft? Ik ga in ieder geval morgen even bij someren langs bij vwclassics want ik geloof niet dat ik dit zelf op kan lossen... |