![]() |
|
|||
|
|||
![]() Aangezien de golf verkocht is heb ik nog enkele onderdelen over dus bij deze te koop.
Verdelerkap, chroom nieuw € 25,00 ![]() (gereserveerd) Golf 1 deurvangers, chroom met vergulde ring nieuw € 20,00 (gereserveerd) ![]() EHBO koffer houder, origineel VW chroom nieuw € 20,00 ![]() Golf 1, kleppendeksel lijsten verchroomd nieuw € 20,00 1 set voor 1800 motoren(gereserveerd) en 1 set voor 1100 motoren. ![]() ![]() Benzine filter, chroom model nieuw € 15,00 ![]() Golf 1, klapraam blank glas, origineel en nieuw (rechts) € 50,00 ![]() Versturen is mogelijk kosten koper, muv klapraam. Afhalen in zuidwolde (dr) Last edited by Harro_PoLoW : 18-07-2008 at 09:34. |
|
||||
|
||||
![]() heb mogelijk wel interesse in het onderste:
R6 motorfietscarburatuers, 37mm izgs + inlaat voor de kleinere motortypes 1100/1300 € 250,00
|
|||
|
|||
![]() Laat het me maar ff weten als je serieuze interesse hebt.
Oldenzaal - Zuidwolde is te rijden, maar vesturen is ook een optie natuurlijk. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zeker heb ik er wat aan, mijn originele solex carb. is niet alles meer. Zou wel mooi zijn als ik nog z'n originele carb. kon kopen. Maar heb zeker belang bij de R6 van jou. Wat moet er trouwens nog tussen gebouwd worden om het passend te maken ?
|
|||
|
|||
![]() Ik heb het zo gekocht en is rijdens van een type 1 afgekomen, naar mijn weten is het omgebouwd. Dus kan er zo op, inlaat zit erbij.
|
|
||||
|
||||
![]() Heb wel interesse in die inlegjes voor de handgrepen, PM je me je gegevens even?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik wacht nog eventjes op bevestiging van mn broer. Maar houd het maar vast vast. ![]()
|
|||
|
|||
![]() @golfr32: heb hem gereserveerd voor je, laat het even zo snel mogelijk weten aub.
@Emiel: je hebt pm ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ga ervoor ![]() Van welk blokje komt deze trouwens af, 1100 ? Kan hij zonder af te stellen gemonteerd worden ?
|
|||
|
|||
![]() hey,
kun je een mooi prijsje maken voor een setje chrome sloten met deurvangens voor mij (inclu verzend) zit er trouwens roest of zo op? en je pm box zit vol!!!!!! mvrg
|
|||
|
|||
![]() Lijst aangepast en up!
|