![]() |
|
|||
|
|||
![]() Reden van verkoop is omdat ik met wat anders bezig ben.
![]() Bij deze zet ik mijn golf 2 TD Intercooler 59KW-80PK te koop. Bouwjaar 1988. Op kenteken een gewone 1.6D 40KW Volledig omgebouwt naar GTD look zowel van binnen als buiten. Km stand 245.xxx. Tellerklok van GTD met toerenteller. APK tot 10-07-2009!!!! In 1x goedgekeurd. GTD emblemen rondom. GTI interieur. Zwarte hemel. Origineel stalen schuifdak Getinte ramen rondom VR6 stuur Vorig jaar juni een nieuw voorraam in gekomen. Met zonnebaan. GTI bumpers met rode bies erin. TEC Schroefset!!! aankoop datum november 2007 (Bon aanwezig) Votex console met 3 metertjes erin. Moeten nog wel aangesloten worden. Uiterlijk heeft de auto hier en daar wel wat plekjes, maar wat verwacht je anders van een 20jaar oude auto. Krikpunt onder auto heeft wat aandacht nodig. krik is er door gegaan. maar voor apk was dat geen probleem. Verder kan de auto wel weer een goede poetsbeurt gebruiken. Auto wordt verkocht op origineel Golf 2 staal!!!!!!!!!!!!!! Prijs € 750,- ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Domi : 05-08-2008 at 13:09. |
|
||||
|
||||
![]() Wat betaalde je aan wegen belasting?
|
|
||||
|
||||
![]() @ Henk; 53 euro per maand ongeveer..
Olieverbruik? En wanneer is de distributieriem vervangen (history)? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Geen olieverbruik, Was toen idd wel ter sprake maar is niet het geval. heb er nu ca 5000km mee gereden en niks bijgevuld omdat het niet hoeft
![]() Distrubutieriem niks over bekent. Maar een nieuwe zit er zo om he ![]() Ik betaal 160 per 3mnd hier in friesland. Verzekering 140 per jaar. |
|
||||
|
||||
![]() Ey, een bekende
![]()
|
|||
|
|||
![]() G60 interieur gaat eruit. Komt een gewoon GTI interieur in.
|
|
|||
|
|||
![]() Auto is gereserveerd tot en met dit weekend.
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() VERKOCHT!! is vanavond al gehaald. |