![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wegens te veel projecten, en nu eindelijk eens wat af willen maken bij deze te koop.
Handelsbenaming: 863121 AUDI 50 LS, Orgineel Hollands, kenteken staat geschorst. Kleur(en): GEEL Massa leeg voertuig: 684 kg Datum eerste toelating: 23-07-1975 Datum eerste afgifte Nederland: 23-07-1975 Sinds 8 April in mijn bezit, maar ik ga er toch niet meer aan toe komen, en dat is ook zonde. Auto staat gedemonteerd, maar is op de bestuurdersstoel na kompleet. Rondom 'scherpe/rechte' dakkanten, bolle achterruit, groene deurpanelen (onverzaagd) en vloerbedekking. Auto staat gestald in Den Haag, vlakbij mij werk, bezichting mogelijk. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() in DIT topic staat ook de nodige info. Vraagprijs 900,- of een goed bod.
Last edited by Area51 : 21-07-2008 at 12:19. |
|
||||
|
||||
![]() Even wat commentaar van een kenner en de vraagprijs aangepast.
Quote:
|
||||
|
||||
![]() Wegens gebrek aan belangstelling en serieuze biedingen (350 is niet serieus) heb ik besloten de Audi zelf te houden. Een -APK afgekeurde- 1990 steilheck gaat al z'n techniek afstaan, en dat zal op de Audi gemonteerd gaan worden. En nee, het Audi spul wat eraf komt ga ik niet bewaren, dat gaat naar een liefhebber, net zoals de restanten van de steilheck.
Dit topic mag dus naar de prullenbak/het archief.