![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb hier nog een setje Gotti cup velgen liggen, de velgen gaan weg omdat de et waarde niet bij mijn auto past.
De velgen worden verkocht zonder banden. Ik heb de velgen bij aankoop helemaal gepolijst. 3 velgen kunnen wel een poets beurtje gebruiken en 1 velg heeft een klein beetje stoeprand schade. De velgen zijn 7j breed, hebben een et waarde van 25,en de steek is 4x100 de vraagprijs is 250 euro , dit is dus een vraagprijs! ![]() ![]() rechts hoe de velgen waren bij aankoop ![]() zo zijn ze als je ze even goed poetst ![]() ![]() ![]() Groet Willem
|
||||
|
||||
![]() leuk setje, zouden mooi onder een jetta 2 staan.
heb je de naaf kapjes er ook nog bij. |
|
|||
|
|||
![]() heb er wel naafkapjes van ats bij, maar die passen er niet in.
|
||||
|
||||
![]() Gotti kapjes zijn dacht ik ook nog te krijgen. http://www.volksforum.com/forum/sho...highlight=gotti
|
|
||||
|
||||
![]() hey,
heb wel intresse in je setje wielen mijn email is knedel511@hotmail.com voor verdere info foto`s etc. mvg frank |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb het adres van de fabriek waar ze geleverd woorden wou allen maar ff weten of ze erbij zaten |
|
|||
|
|||
![]() Sorry dat ik niet gereageerd heb op het forum , ben net terug van vakantie.
de dag voordat ik op vakantie ging heeft iemand mij gemailt en die zou deze week contact opnemen. Als de koop niet doorgaat dan stuur ik je direct een mailtje knedel
|
||||
|
||||
![]() thank joe... willempie!!!
|
|
|||
|
|||
![]() upje voor dit mooie setje, Knedel waarom hoor ik niks meer van je?
|
|||
|
|||
![]() mag een slotje op, velgen zijn verkocht