![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Yes, de Cabrio is vandaag klaar en afgebouwd.
Heb net de eerste kilometertjes achter de rug. Ben er dus erg blij mee. Aankomende weken eerst rustig het blok inrijden en dan op naar Denemarken. Yes!!! ![]()
__________________
VW T2b-2.0 VW Golf GTI mkI (1600 EG) VW Golf GTI mkII |
#2
|
|||
|
|||
![]() so hey, mooi ding! Wat heb je er allemaal aan gedaan?
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Cool,
altijd mooi origineel in oude style opgebouwd! |
#4
|
||||
|
||||
![]() Thnckzz. Hoop laswerk, nieuwe leidingen, nieuwe rubbers, revisie blok, banden.
Ben er een jaar en drie maanden mee bezig geweest. Nu alleen nog de velgen cleanen en sparen voor een nieuwe kap. Helaas te weinig foto's gemaakt van de resto.
__________________
VW T2b-2.0 VW Golf GTI mkI (1600 EG) VW Golf GTI mkII |
#5
|
||||
|
||||
![]() wat zie ik boven je achterste scherm daar? of ligt dat aan de kwaliteit van de foto?
velgen opknappen/andere velgjes eronder knapt hem inderdaad al een stuk meer op ![]()
__________________
Quote:
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Je bedoeld de verkleuring? Dat ligt aan de kwaliteit van de foto.
![]()
__________________
VW T2b-2.0 VW Golf GTI mkI (1600 EG) VW Golf GTI mkII |
#7
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit!
![]() ![]()
__________________
Member of Dub05 |
#8
|
||||
|
||||
![]() De onderkanten zijn nu ook in kleur. Het is inderdaad een veel beter gezicht.
Bedankt voor de opmerking ![]() Vandaag was de keuring en er zijn geen vreemde, ongewone en/of afkeurpunten gevonden. Dus een volledige goedkeuring. Blok (1600 EG - 81kW) loopt lekker. Of beter gezegd, liep lekker. Vanavond wou hij niet meer starten. Blijkt het relais van de brandstofpomp kadoek te zijn. Een van de contacten ingebrand. Morgen een nieuwe halen. Kortom, een 79'er weer op de weg geholpen. Vrouw lief vind het model mkI wel een "kicke ding". Dus jullie kunnen vast wel raden wat hierna het mogelijke project gaat worden. Een dikke mkI GTI.
__________________
VW T2b-2.0 VW Golf GTI mkI (1600 EG) VW Golf GTI mkII |
#9
|
||||
|
||||
![]() mooi mooi mooi..
vooral met dit weer he! geniet ervan en houd hem netjes ![]()
__________________
www.bladelclassics.nl ................. vintage volkswagons. |
#10
|
||||
|
||||
![]() Dank je.
We hebben de mazzel dat die binnen kan staan.
__________________
VW T2b-2.0 VW Golf GTI mkI (1600 EG) VW Golf GTI mkII |
#11
|
|||
|
|||
![]() Kerel,
waar haal jij een nieuw brandstofrelais vandaan? Die dingen zijn niet meer nieuw te krijgen hebben ze mij verteld.. Zit in een Golf 2 GTI trouwens hetzelfde brandstofpomprelais als in een Golf 1 GTI met DX motor? |
#12
|
||||
|
||||
![]() Mooie cabbie
![]()
__________________
88 cabrio 2.0 83 golf gl 1.5 |
#13
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Relais haal ik bij Hofland Automaterialen vandaan. Die heeft deze voor mij besteld. Kosten: 29 eurie. Bestelcode: 75614032, merk Heck. Maar ik heb er vandaag weer mee gereden hoor. Het contact van het relais doorverbonden. Dan loopt de pomp buiten het contactslot om. (dus even na het rijden het stekkertje er uit trekken ![]() In een type II zit een ander relais. Die past niet, maar is wel om te bouwen. Dezelfde brandstofpomprelais voor een type I zitten in alle Jetta's, Golfjes en Sirocco's van het bouwjaar TOT 1984. Medio mei 84 zijn ze over gegaan naar een ander type. Het verschil tussen type I en II is de tijdschakeling welk in het relais zit. Gelukkig gaan ze niet zo vaak kapot. GTI lip moet er inderdaad ook nog onder.
__________________
VW T2b-2.0 VW Golf GTI mkI (1600 EG) VW Golf GTI mkII Last edited by martin : 02-08-2008 at 15:55. |
#14
|
|||
|
|||
![]() Relais haal ik bij Hofland Automaterialen vandaan.
Die heeft deze voor mij besteld. Kosten: 29 eurie. Bestelcode: 75614032, merk Heck. Maar ik heb er vandaag weer mee gereden hoor. Het contact van het relais doorverbonden. Dan loopt de pomp buiten het contactslot om. (dus even na het rijden het stekkertje er uit trekken ![]() Haha ja dat had ik toen ook gedaan ![]() Bedankt voor je tip! Kijk eens, weer wat geleerd want ik wist niet dat je ze nog nieuw kon krijgen. Althans, niet van Bosch dan. Thanks! |