![]() |
|
|||
|
|||
![]() hoi allemaal,
ik wil mij effe voorstellen..zal het zo eerlijk mogelijk houden mijn naam is Alelenko de Penko, ik ben 25, geboren in voormalig Joegoslavie (Bosnie), maar sinds 1994 wonend in Enschede samen met mijn ouders! Verder heb ik donker haar en ben over de 100 kilo. Ik werk als een monteur bij een bedrijf in Hengelo en ga daarnaast 1 dag in week naar school...Ik heb geen vaste baan maar werk via een 40 uur contract voor een uitzendbureau. Er wordt mij vaste aanstelling beloofd mocht ik diplomas halen, dus blijf ik een brave jongen. Alleen duurt dat nog 3 jaar. Maar nu even over mijn hobbies en autos. Ik bezit momenteel een Golf 3 uit 92 met 75pk en die is zoals jullie weten niet de snelste auto, maar goed.. hij is wel redelijk zuinig! Ik heb deze auto ongeveer iets langer dan een jaar, ik heb hem gekocht van een wijf in Oldenzaal met blond haar. Voor deze auto reed ik in een Opel Corsa van mijn moeder, en met regelmaat de opel Vectra van mijn vader. Je denkt vast dat we kapitalisten zijn, maar deze 3 autos samen zijn niet eens 5000e waard. Sinds ik golf heb zag ik om me heen steeds mensen die er ook een hadden maar dan mooier. Daarom wil ook graag mijn golf een beetje opknappen en mooi uit laten zien zoals sommigen hier hebben, met mooie wielen en strak in lak etc. Ik heb ook een opleiding gevolgd als automonteur (8 jaar geleden) en dat heb ik toen afgemaakt, alleen ben ik er verder nooit mee verder gegaan wat ik achteraf jammer vind. En daarom wil ik dat beetje oppakken. Maar goed..genoeg over autos. Verder heb ik andere hobbies zoals graffiti, beats maken, tekenen.. en soms fotograferen.. voor de rest ben ik de zoveelste simpele arbeider haha sorry voor lange text~! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het lijkt wel een contactadvertentie.... ![]() In ieder geval welkom hier!!! Ben benieuwd naar wat foto's van je Golf! Enne, niet iedereen hier heeft de middelen en het geld om van hun auto een ''show''auto te maken. Het gaat er hier om dat je wat ervaring in wat er allemaal mogelijk is met een VW. En we kunnen hier allemaal veel van elkaar leren! Gewoon een lekker ontspannen en gemoedelijk sfeertje hier op het forum.... Dusse... Have fun hier! ![]()
|
||||
|
||||
![]() welkom stadsgenoot
![]() Zet alleen nog ff een paar foto's erop... ![]()
|
|||
|
|||
![]() welkom hier op het forum.
ben benieuwd naar de fotos.
|
|||
|
|||
![]() haha wolgast dat was niet mijn bedoeling sorry,
en hello einzer ![]() ik wil op zich wel wat fotos maken, maar het is een standaard golfje 3 , beetje verlaagd en voor de rest niks meer.. ben nu bezig met de binnenkant, alles aan het opschonen en misschien dat ik dan een picje zet ofzo..maar dat komt nog ![]() @fire and ice vr6.. vette auto man |
|
||||
|
||||
![]() Hey,
Welkom op het forum!! En ook nog uit Enschede ![]() ![]() Laat snel een paar foto`s zien... Groeten |
|
||||
|
||||
![]() Gewoon wat foto's plaatsen!!! Is niet belangrijk of ie mooi, dik, laag of breed is... Tis een VW en plaatjes......jaaaaaaaaaa graaaaaaagggg!!