![]() |
|
|||
|
|||
![]() Even voorstellen:
Pieter 24 jaar Samenwonend in Vianen (Ut) Ik rij in een Seat Ibiza: ![]() ![]() Aangepast: Gecleande VW Caddy voorbumper met Cupra onderlip Gecleande Ibiza 6K2 achterbumper Gecleande sideskirt (originele) Gecleande deuren (kommetje weg, handgrepen nog wel) Gecleande Acherklep Motorkap verlengd en ruitensproeiers weg Zijknipperlichten dichten Naad onder achterlichten dicht Wielkasten gerold KW var 1 verlaagd 17 inch Shapers En nog wel dingen. Momenteel bezig met polydeurbakken, maar dat wordt pas afgemaakt na de bruiloft (08-08-08) en na de vakantie. Hier een foto van de deurpanelel tot nu toe: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vragen staan vrij ![]() Last edited by Pieter_Ibiza : 29-07-2008 at 11:38. |
|
||||
|
||||
![]() Welkom..
Netjes man.
|
||||
|
||||
![]() He welkom en zeker wel een mooie ibiza.Heb er zelf ook 1 gehad 4,5 jaar veel plezier van gehad.
|
|
|||
|
|||
![]() welkom hier op het forum.
|
||||
|
||||
![]() Welkom, erug strakke Ibiza heb je daar!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
En toen toch weer voor een VW Golf 2 gekozen ![]() ![]() ![]() Welke model had je? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zie foto. Je bent toch een ibiza kenner ![]() welkom btw ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja weer een mk2 blijft toch een hobby en reed het zelfde model als jouw ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Uhh, waarschijnlijk weer te snel geweest en niet gewacht op deze foto ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi ding alleen door dat die zo clean is zou mijn voorkeur andere wielen zijn...kleiner en dan breder en dat dus de auto lager uitkomt>
heb zelf ook zo'n ibiza gehad ,met oa een golf 4int ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja, je auto ken ik wel. Ook op TI gezeten volgens mij. De velgen staan te koop, ik wil inderdaad iet kleiner. |