![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zit een beetje te twijfelen. Zag op internet een leuke golf 1 cabrio te koop met zo'n quarttet set erop enz. 2.0 16V Weber motor erin, slecht dak, koets hard maar lak heb aandacht nodig. Redelijk net interieur enz.
Nu weet ik dat die jongen veel leuke wagens heb, G60, Corrado, Golf 16V. Nu weet ik haast wel zeker dat ik mijn MK1 GTI er welop kan inruilen maar weet niet of ik het moet doen. Die cabrio heb geen APK meer, webers zijn net gereviseerd bij Biesheuvel zegt ie. O ja, de webers moeten ook nog afgesteld worden. Gaarne jullie mening.
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka Last edited by vwleusden : 18-08-2004 at 17:51. |
|
||||
|
||||
![]() doen... Als je zin hebt in een project... En vooral omdat je golf I rood is...
![]() ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Niet doen als je er zelf geen verstand van hebt!
|
|
||||
|
||||
![]() Toevallig een donkerblauwe dennis??
|
||||
|
||||
![]() en in de buurt van Stadskanaal/Musselkanaal? (prov. groningen...)
![]()
|
||||
|
||||
![]() Die al helemaal in Friesland is afgereden?????
Die RS blauwe golf 1 met webers??? |
|
||||
|
||||
![]() Auto staat in Amersfoort. Ben er vandaag ok maar ff langs gereden en om de auto gelopen en ik doe het maar niet
![]() de advertentie: http://www.marktplaats.nl/markt/aut....htm?zoek=weber ![]()
|
|||
|
|||
![]() Erg moeilijk...ik weet niet wat de staat van je mk1 is...maar als de staat daarvan goed is zou ik die niet weg doen....MAAR van de andere kant...ziet die cabrio er wel goed uit...zo op het eerste gezicht...maarja dak was slecht zei je..en een goed dak is ook niet goedkoop...en de lak had aandacht nodig...tsjah dat zijn toch weer minpuntjes.
Verder is het een leuke optie dat er webers opzitten..Maarja das misschien ook het enige...ik zeg NIET doen..!!...maargoed je weet van jezelf wel wat het beste is. |
|
||||
|
||||
![]() Let goed op de onderste kokers onder de deuren en de deuren. Daar heb ik slechte ervaring mee gehad tijdens mijn opknapper.
|
|
||||
|
||||
![]() webers kopen voor je gti 1 ?????? heb ze helemaal kompleet liggen kan er zo in.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoe groot? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
niet doen! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Don't do it. Klinkt als veel problemen, een auto waarmee je voor veel problemen komt te staan....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
maar dit is een 2.0 16V Weber ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog geen prijs gezien, maar met die omschrijving van de koets DON'T DO IT !!!!
Hooguit voor demontage van het blok ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hij vraagt 1850 euro of 1200 voor de motor. Zit remmerij onder van scirocco, schijven rondom, instelbare koni's.
|
||||
|
||||
![]() Niet doen. Je gaat je MK1 toch niet weg doen voor een cabrio? Dat is zonde.
|
||||
|
||||
![]() bennie, houd lekker die roze mk1, geloof me maar, die mk1 is nog in goede staat, als je die weg doet.... jammer, en krijg je veel spijt van
ik wou dat ik een ECHTE mk1 GTI had.. |
|
||||
|
||||
![]() Ben het met jeff eens, en nu weet je wat je hebt.
|
||||
|
||||
![]() Nee dan zou ik het voorbij laten gaan.
|