![]() |
|
||||
|
||||
![]() Beste VW-ers,
Heb een hele hoop onderdelen waar ik eigenlijk niks meer mee doe, alles is te versturen alleen de prijzen zijn wel excl verzendkosten. - diverse grillen voor golf 2 12,50 p/s - slotplaten 10 euro p/s - Diverse portieren voor model zonder spijl 10 euro p/s - Getinte zijruiten 10 euro p/s - Bekrachtigd stuurhuis incl pomp en leidingen GERESERVEERD 50 euro - Kr en pf motoronderdelen, heb je wat nodig stuur een pm - Diverse kleine onderdelen zoals koplampen, achterlichten, tellerbakken, alle interieur kappen enz. heb je wat nodig stuur pm. - Tevens nog een paar setjes wieltoeren 20 euro per set - g60 bumpers van de voorbumper is een stukje uit de onderlip 20 euro per bumper - Complete kr motorblokken en een pf blok vanaf 75 euro http://www.mijnalbum.nl/Album=JLSXSCAY Alles ligt in Kapelle (Zeeland) Heb heel veel onderdelen liggen dus als je wat zoekt kan je een pm sturen. Last edited by TimMK1 : 27-07-2008 at 12:07. |
|
|||
|
|||
![]() is het een complete stuurbekrachtigings set?? dan heb ik zeker interesse namelijk
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hoe is het interieur verders, afgezien van die scheur in de zitting wang en het ranzige uiterlijk? Schuim nog (redelijk) stevig? Stoelen kunnen nog kantelen?
|
|||
|
|||
![]() Bekrachtigd stuurhuis, is het van de vooras los te koppelen? Pomp en leidingen nog lekkage vrij en polie aanwezig. Is te monteren op een Golf_1 ? Heb ook interesse.
|
|
||||
|
||||
![]() Up... moet echt van alles af.
|
|
||||
|
||||
![]() Up sb set en f en i interieur zijn gereserveerd
|
|
||||
|
||||
![]() heb je ook een ruitenvloeistof reservoir?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Voor een golf 2? Jawel die ligt er ook wel tussen, stuur anders even een pbtje.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Up..... heb nog een hele kast vol liggen met koplampen, ontstekingen en dergelijke waar ik allemaal van af wil dus zoek je wat? stuur een pb!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Up heb ook complete motorblokken liggen die weg mogen.
Koplampen en dergelijke alles vanaf 7.50 euro |
|
||||
|
||||
![]() Upp........... nog steeds een heleboel spul liggen.
|