![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voor een vriend van mij zet ik zijn Jetta MK1 te koop omdat hij er op dit moment geen tijd meer voor heeft...
Het gaat om een bordeaux rode 3 deurs jetta met een 1.3 motor erin handgeschakeld. Op het moment loopt de wagen niet. Waarschijnlijk omdat de wagen al meer dan een jaar stilstaat, daarvoor heeft hij probleemloos gelopen. Er zit dus ook geen APK op! Vorig jaar zijn ook de koppelingsplaat en drukgroep vervangen. Natuurlijk heeft de wagen roestplekken waarvan al een gedeelte gelast is. De wagen moet eens goed schoongemaakt worden aangezien hij al een tijdje staat. Er zit een supersport schroefset onder welke nieuw gekocht is en waar maar een half jaartje mee gereden is. Ook zit een zwart skai-leder interieur in welke in goede staat is op de wang van de bestuurdersstoel na. Bouwjaar van de wagen is 01-05-1984 en de wagen is origineel Nederlands. De wagen is van de 3de eigenaar (1ste was een oom van een vriend van mij en 2de eigenaar de dochter van de man) Vraagprijs is 500 euro ![]() Het gaat om deze auto: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De ATS velgen en het dakrek zitten er niet bij, de wagen staat op originele stalen wielen ![]() Je krijgt er tevens nog een hoop reserve onderdelen bij zoals koplampen, spatlappen enz... Het is een auto met werk vandaar deze prijs De wagen staat in zuid-limburg
Bmw e61 530d touring Last edited by Vains : 14-11-2008 at 20:14. |
|
|||
|
|||
![]() heb je meer fotos van het interieur?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb 2 foto's bijgevoegd, dit zijn tevens alle foto's die ik heb van het interieur...
Bmw e61 530d touring Last edited by Vains : 05-11-2008 at 15:15. |
|
||||
|
||||
![]() 1ste optie voor Kiwi-gti
|
||||
|
||||
![]() Wagen staat nog steeds te koop, aangezien de kleur toch anders was dan die van de jetta van het broertje van kiwi-gti...
Ook is er meer werk aan dan ze hadden verwacht....
|
||||
|
||||
![]() omhoog
|
||||
|
||||
![]() Wie doet een goed bod?
|
||||
|
||||
![]() prijsverlaging 500 euro
![]()
|
|||
|
|||
![]() Jeep, ik heb wel serieuze intresse in de jetta.
Heb je misschien msn ofzo? Mvg |
|
||||
|
||||
![]() Mijn msn adres is gtspecial@hotmail.com
|
||||
|
||||
![]() Nigel, is dit niet de oude van Frits?
Ik heb toen gezien hoe de rotte plekken aan de auto zijn aangepakt. Frits werkt(e) bij een groot schadeherstelbedrijf, en heeft de slechte plekken goed aangepakt. De motor liep toen ook perfect en startte meteen nadat ie een hele tijd had stilgestaan.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey Chris, Dit is inderdaad de auto van Frits geweest. Hij heeft de plekken ook gelast. Ik heb de wagen geprobeerd te starten maar de accu is leeg, daarom loopt hij niet ![]()
|
||||
|
||||
![]() startkabels?
Een auto met lopende motor trekt meer publiek ![]() Niet veel geld voor een jetta1. De diesel van Mellyville er in en je hebt een heerlijke zuinige oldtimer!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb geen startkabels, ikzelf rijdt namelijk lopende auto's ![]() Misschien dat ik de accu eens probeer bij te laden binnekort
|
||||
|
||||
![]() De jetta is er nog
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wie komt deze jetta ophalen? Is een leuke auto voor heel weinig geld
![]()
|
|||
|
|||
![]() waar staat die Jetta? (gemeente, kan ik is opzoeke hoe lang rijden dat is)
prijs otk? of is 500 vast? ben namelijk nog steeds opzoek naar een super-lowbudget rat-auto |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De wagen staat in Sweikhuizen. Je hebt PM
|
||||
|
||||
![]() Gereserveerd t/m zondag
![]()