![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo allemaal,
Na een lange weg van uitzoeken en onderhandelen hebben we het dan eindelijk officieel voor elkaar. De 1e VW Fanatics Meeting is een feit! Waar: Achterhoek Arena, Dinxperlo Wanneer: 29 Augustus Het is een meeting voor de water en luchtgekoelde VW´s. We vonden dat je het te weinig samen ziet en dat is erg jammer aangezien er liefhebbers zullen zijn die in beide erg geintereseerd zijn. We hebben 18 klasses show & shine waarin 42 bekers zullen worden weggegeven. Tevens zal er voor de kinderen wat te doen zijn. Ook proberen we een zo groot mogelijke onderdelenmarkt te organiseren. (Voor deelname stuur even een mailtje naar info@vwfanatics.nl) We zijn nog bezig met de organisatie dus verder kan ik momenteel nog weinig vertellen. Meer info vind je op onze website www.vwfanatics.nl Het meetings onderdeel zal de komende weken regelmatig worden geupdate.
www.oliververheij.com Contact me for info & pricing about photoshoots! VW Fanatics! Last edited by Tjaap : 02-06-2004 at 20:55. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ik ben er zeker bij, hoop dat ik veel mensen van hier daar mag begroeten... dames en heren aircooled ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kom ook!!!
|
||||
|
||||
![]() Idd bij Retro Mania was het ook een succes, water en lucht samen
|
|
||||
|
||||
![]() Dat gaat altijd wel goed zo'n combinatie.
|
||||
|
||||
![]() staat al in de kalender genoteerd dus kom zeker langs
|
|
||||
|
||||
![]() Beetje kort dag maar zag hem hier nog niet tussen staan. 't Is naast de Achterhoek Arena, we gaan met een aantal Speeders avond tevoren nog ff daaro stappen. Maybe more????
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hij staat hier al wel ergens
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wij van Vw Golf Creations gaan daar ook heen, maar niet de avond ervoor al. Dan hebben we een club BBQ.
|
||||
|
||||
![]() ik als passagier kom is piepe samen met met broer zen mk4 op a8 gulli's :p
wel ff rije ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik kom ook! ik met de kever (als alles mee zit met de reparatie's zaterdag)
en bob komt met de sletta! |
|
||||
|
||||
![]() sorry te ver weg en andere bezigheden omdat het redelijk goed weer wordt zondag.
maar het zal ongetwijfeld een succes worden dus volgend jaar is er weer een kans voor me. Succes daar