Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Watergekoelde projecten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 26-08-2008, 16:39
Thomas66kw's Avatar
Thomas66kw Thomas66kw is offline
Forum Newbee

Default Thomas' (klein) project

Hallo allemaal,

Ik rij sinds november 2006 een Golf 2 5-deurs uit 1991 voorzien met een 1800i RP blok. Heeft verder wat opties zoals schuifdak, stuurbekrachtiging en elektrische spiegels.

Ik deze auto origineel gekocht met 175000 op de teller. Inmiddels staat de teller op 225000. Uiteraard moest er wat veranderd worden aan de auto en heb ik wat dingen veranderd in de loop der tijd. Onder andere schroefsetje en heldere verlichting. Motorisch waren er ook de nodige mankementen maar deze zijn allemaal verholpen. Inmiddels zit er een nieuwe koppakking, dynamo, waterpomp, radiateur enz. op dus rijd weer goed.

Ik ga hier een beetje de wijzigingen bijhouden die ik maak aan de auto, dit gaat niet echt hard, maar ze komen er wel.

Hier samen met de BMW van een vriend:

Blokkie:

Sinds vorige week knipperlichten gesmoked en luxe kentekenplaten.

Gisteren zwarte c-stijlen binnen gehad van stinne#82. Ziet er een stuk beter uit dan de witte/gele....

Ook heb ik nog azev a's liggen welke nog gespoten moeten worden en er eigenlijk onder moeten, maar zit ook te denken aan lenso bsx met zwart hart.

Binnenkort ga ik weer originele koplampen erin zetten, en ben ik nog op zoek naar een 4 lampige originele grill met rode rand. Verder wil ik nog wat kleine dingen doen aan het interieur, trekhaak moet er nog vanaf en een leuk uitlaatje zou hem wel goed doen. Maar alles op zn tijd.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden...
Komt goed,

Thomas

Last edited by Thomas66kw : 26-08-2008 at 16:44.
Reply With Quote
Old 26-08-2008, 18:36
-spyrock-'s Avatar
-spyrock- -spyrock- is offline
VW Addict

Ik heb een tip voor je verstralers, die zien er namelijk door de leeftijd zeer "mistig" uit. Je kan ze heel gemakkelijk weer helder maken door ze eraf te hale, rubber kapje eraf achteraan, lampje eruit en dan 3 kleine alluminum clipjes ombuigen om aan het glas te komen. Effe water en zeep ingieten, sponsje erin en klaar is Thomas.

De plannen die je hebt klinken goed voor derest.
Reply With Quote
Old 26-08-2008, 20:58
Thomas66kw's Avatar
Thomas66kw Thomas66kw is offline
Forum Newbee

Ok relax, goed idee, ga ik dat morgen meteen proberen
Reply With Quote
Reply

Posting Rules