![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo allemaal,
Mijn nickname is niet helemaal gepast op dit forum, maar Audi is nu eenmaal mijn merk, samen met Volkswagen, en ik hanteer deze nick op meerdere forums. Tevens verklapt deze dat ik uit Limburg kom en wel uit Valkenburg aan de Geul. Zowel mijn vriendin, als ik, hebben nooit iets anders gehad als VAG auto's. Mijn autocarriere is begonnen met een Golf II uit 1985 met een 1.5 motor en een 4-bak. Deze was al snel niet goed genoeg meer en toen viel mijn oog op een bijzonder mooie Audi 80 typ89 uit 1990 in een sportieve uitvoering. Na vele kilometers plezier deze auto ingeruild op een Audi A4 Avant uit 1996. Rond die tijd ook een Golf 3 cabrio gekocht samen met mijn vriendin. De Audi werd vorig jaar totall loss gereden door een onoplettende medeweggebruiker en de Cabrio werd onlangs tot schroot gereden door een onhandige actie van mijn vriendin. Ondertussen hebben we voor haar een oude Golf 1 Cabrio GL gekocht uit 1985 waar ze nu iedere dag met plezier in rijdt. Ikzelf rijdt nu een Seat Ibiza TDI Edition II van 4 weken oud, maar ik was al langer op zoek naar een leuke oldtimer en sinds mijn vriendin de Golf 1 cabrio heeft begon het toch steeds meer te kriebelen. Dus de laatste tijd actief op zoek geweest naar een Golf 1 (GTI), maar er is weinig te vinden wat niet helemaal verprutst is of volledig rot is. Aanstaande zaterdag echter ga ik bij een forumlid op bezoek om daar te kijken naar een nette Golf 1. De bedoeling is dat ik een auto koop die in de basis goed is, maar wel met wat werk en vervolgens wil ik hem zo goed als mogelijk terug in originele showroom staat brengen. Maar eerst maar eens afwachten of het wat is zaterdag... Dan volgende de piccie's vanzelf wel ![]() Groeten, AudiLimburg |
|
||||
|
||||
![]() Welkom Rick,
Groetjes van een trotse onverprutste Mk1 gti eigenaar uit Margraten! Zin is niet geheel ABN maar boeie!
MK 1 gti 83 (project) Last edited by dekilo : 19-08-2008 at 22:08. |
|
||||
|
||||
![]() He welkom hier op het forum en natuurlijk voor iedereen we willen wel graag foto's zien
|
|
||||
|
||||
![]() Foto's zullen volgen zodra ik ook iets heb
![]() De Golf 1 cabrio van mijn vriendin is niet echt de moeite waard om foto's van te posten. Ik zou eigenlijk afgelopen zaterdag gaan kijken naar een mooie Golf 1, maar dat kon helaas niet doorgaan. Maar ik houdt jullie op de hoogte van de ontwikkelingen. Probleem is ook dat ik nog een Audi Coupe typ89 in de garage heb staan. Die moet eerst in orde gemaakt worden en vervolgens moet die weg om plaats te maken. |
|
||||
|
||||
![]() Hoi welkom, post maar foto's hoor
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Alez dan;
Bij deze mijn vorige A4 die totall los was gereden door een pizza koerier die er achter op knalde. Auto was bijna niets aan te zien maar was toch scheef en daardoor economisch totall los. Ernaast staat de Passat van mijn vader waar we de bruikbare delen (waaronder lederen S4 interieur) in hebben overgeladen. Vandaar de Subs enz. Velgen heb ik nog en zijn eventueel te koop ![]() ![]() Tevens een foto van mijn andere hobby. Op de achtergrond staat de Audi Coupe 2.3E die nog in orde gemaakt moet worden en plaats moet maken voor een nette Golf, Caddy o.i.d. ![]() Meer foto's zullen nog wel volgen. Ik weet hoe geil iedereen op foto's is ![]() |