![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nieuwe Luchtmassameter VR6 BOSCH origineel VW
Hierbij bied ik te koop aan een nieuwe luchtmeter voor een vr6 gekocht bij de vw dealer op 04-02-2008 en nooit gebruikt,omdat het verkeerde was. Nadeel is dat dit geen inruil nummer is,zoals soms gedaan kan worden bij de vw dealer. Past op meerdere vw modellen: -Golf3 -Passat -Vento -Corrado Originele factuur aanwezig: Auto Century Groningen BOSCH 021 906 462 luchtmeter Bruto prijs: €226,90 Netto prijs: €180.68 Korting: €20,37 BTW: €34,33 Totaal prijs incl korting: €215,01 Prijs: €100,00 Last edited by henkwassenaar : 26-08-2008 at 12:30. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jahoor klopt.... Ik had hem zelf verkeerd besteld want zat namelijk ook op mijn 20vt maar audiparts zij dat dat niet de goede was terwijl ik hem net nieuw had gekocht!!! Is voor meerdere modellen en bouwjaar leverbaar geweest voor vw modellen.Als het serienummer maar gelijk is. Heb originele bon er bij en gewoon oude meegenomen en zelfde nr nieuwe besteld. Nadeel dat bepaalde nr kunt inruilen maar dit type niet bij vw vanwege nadeel dat ze zo duur zijn helaas,maar ik heb er nix aan nu en heb over helaas!!!! Conroleer het nr zoizo eerst maar wel even ok!!! Mvg, Henk Wassenaar |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voor de snelle beslisser €100 vaste prijs
|
|