![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Ik ben opzoek naar een foto van de achterkant van een Golf II met een powersprint demper.
zo eentje: ![]()
__________________
Volkswagen Golf MKI 1.1 C Volkswagen Golf MKIV GTI (sold) Volkswagen Golf MKIII Cl (sold) Volkswagen Golf MKII GTI 16V (sold) |
#2
|
|||
|
|||
![]() niemand?
__________________
Volkswagen Golf MKI 1.1 C Volkswagen Golf MKIV GTI (sold) Volkswagen Golf MKIII Cl (sold) Volkswagen Golf MKII GTI 16V (sold) |
#3
|
||||
|
||||
![]() Dikke of dunne bumpers?
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#4
|
||||
|
||||
![]() Hey Wim ik had je PM gekregen om een foto, maar mijn eigen laptop is me laatst gecrashed met alles erop. dus moet even kijken of ik ze nog van de harde schijf kan halen en zal ze je dan wel posten.
Groeten Willem |
#5
|
||||
|
||||
![]() Hier een paar van mijn oude G60, Zijn niet heel duidelijk maar het is iets!
__________________
Golf 1 sprinter 1980! Golf 1 CL diesel 1982!
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Alvast bedankt he mensen, is dat de zelfde uitlaat onder uwe G60? demper ziet er precies anders uit
![]() Docht precies dat hij er verder ging uitkomen zoals onder een Golf 1 ![]()
__________________
Volkswagen Golf MKI 1.1 C Volkswagen Golf MKIV GTI (sold) Volkswagen Golf MKIII Cl (sold) Volkswagen Golf MKII GTI 16V (sold) |
#7
|
|||
|
|||
![]() Ohja als het kan eentje met dunne bumpers. Als ik moeilijk mag doen he
![]() ![]()
__________________
Volkswagen Golf MKI 1.1 C Volkswagen Golf MKIV GTI (sold) Volkswagen Golf MKIII Cl (sold) Volkswagen Golf MKII GTI 16V (sold) |
#8
|
||||
|
||||
![]() nee die van mij was anders dan deze op de Golf1.
Stond iets minder omhoog.
__________________
Golf 1 sprinter 1980! Golf 1 CL diesel 1982!
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Das raar want zou precies denken dat die van een MKI en een MKII dezelfde demper hebben.
__________________
Volkswagen Golf MKI 1.1 C Volkswagen Golf MKIV GTI (sold) Volkswagen Golf MKIII Cl (sold) Volkswagen Golf MKII GTI 16V (sold) |
#10
|
||||
|
||||
![]() Die onder de Golf 1 is hand gemaakt, geen kant en klare van Powersprint (eigen auto van mij).
Powersprint dempers voor Golf 2 zijn ovaal en Golf 1 zijn rond. Bij Golf 2 kijkt hij minder ver omhoog als onder de Golf 1. Ik lever erg veel Powersprint, mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#11
|
|||
|
|||
![]() Mmmmmm, das wel spijtig dat hij niet zo hoog komt. met ovaal en rond bedoel je daar de tip mee of de "demper" zelf. Heb jij zo niet een foto van een Golf 2 achterkant met deze uitlaat?
__________________
Volkswagen Golf MKI 1.1 C Volkswagen Golf MKIV GTI (sold) Volkswagen Golf MKIII Cl (sold) Volkswagen Golf MKII GTI 16V (sold) |
#12
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De demper heb ik het over, dat is bij Golf 2 een ovaal model en bij een Golf 1 een rond model. Helaas heb ik niet zo een foto voor je bij de hand. Pijp kijkt wel iets omhoog maar zeker niet zo als bij de blauwe Golf 1. Orginele Powersprint systemen voor Golf 1 kijken ook niet zover omhoog. Het is niet heel moeilijk om het eindstuk aan te passen zodat hij wat verder omhoog kijkt, afslijpen en lassen maar.
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#13
|
|||
|
|||
![]() Dit is dan de standaard hoogte? En dan komt hij bij een Golf 2 nog lager ofwat? of is dit geen powersprint?
![]() ![]() Sorry voor mijn lastige vragen he
__________________
Volkswagen Golf MKI 1.1 C Volkswagen Golf MKIV GTI (sold) Volkswagen Golf MKIII Cl (sold) Volkswagen Golf MKII GTI 16V (sold) |
#14
|
||||
|
||||
![]() Die onderste ziet eruit als een orginele Powersprint (groep A 60mm systeem). Bovenste foto staat het pijpje zo goed als horizontaal. Bij Golf 2 zit hij een beetje tussen de bovenste 2 foto's in.
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#15
|
|||
|
|||
![]() kijk maar bij mij op (ff voorstellen jarnogti)
het is wel een supersprint gr |
#16
|
|||
|
|||
![]() @Jarnogti: Das wel een heel nete GTI, zou de tip van een powersprint veel anders zijn dan?
__________________
Volkswagen Golf MKI 1.1 C Volkswagen Golf MKIV GTI (sold) Volkswagen Golf MKIII Cl (sold) Volkswagen Golf MKII GTI 16V (sold) |
#17
|
||||
|
||||
![]() Powersprint eindstuk is gelijk aan deze qua looks, kijkt dus lichtelijk omhoog.
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#18
|
|||
|
|||
![]() powersprint staat de uitlaat volgens mij hoger na boven
|
#19
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nope is dezelfde qua opbouw, alleen bij Golfjes 1 staan ze heel hoog (hoger) dan bij Golf 2. ![]()
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#20
|
|||
|
|||
![]() Wat zijn hier nu allemaal de prijzen van?
__________________
Volkswagen Golf MKI 1.1 C Volkswagen Golf MKIV GTI (sold) Volkswagen Golf MKIII Cl (sold) Volkswagen Golf MKII GTI 16V (sold) |