![]() |
|
|||
|
|||
![]()
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
![]() Dat is nog eens lachen...
|
||||
|
||||
![]() redelijke prijs ook, inclusief bak..
|
|
|||
|
|||
![]() lijkt mij stug dat het een 3.6 is(mits opgeboord)
aangezien de R36 passat nog maar net leverbaar is
|
|||
|
|||
![]() is er wel zeker een
net zo'n motor als die theo kloosterman (die uit friesland) verkoopt zijn allemaal testmotoren die een zeer pijnlijk leven hebben gehad of zelfs al de nodige motorschade hebben opgelopen. een 2006 motor met maar 1500 op de klok lijkt me ook apart |
|
||||
|
||||
![]() dat is niet raar.
er zijn ook auto's die voor promotie doeleinden zijn gebruikt zonder chassis nr die in onderdelen verkocht worden. vroeger kon je ze bij een bedrijf in duitsland (waar ik naam van kwijt ben) zelf uitelkaar slopen. Die mannen kochten al die auto's van vw op. tegenwoordig verkoopt vw zelf de onderdelen en kun je bv een complete voorkant van auto's kopen met alles erop en eraan. het nadeel van vw is alleen dat ze alle kabels afknippen en vroeger kreeg je ze compleet |
|
||||
|
||||
![]() Het zijn eingelijk alle nieuwe vw's en audi's die niet meer als nieuw met garantie verkocht kunnen worden.
Last edited by 74mk1 : 20-09-2008 at 12:24. |