![]() |
|
|||
|
|||
![]() Normaal ben ik niet van de 'project topics' maar wilde toch even dit projectje met jullie delen
![]() 'tis een aug 92er TD (tuned by jettaraaaaacing ![]() Grill moet eigenlijk nog anders, maar voor nu vind ik dit wel prima ![]() Genoeg gepraat, tijd voor wat snapshots (het was me veel te warm om moeite te doen voor de foto's!) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit lennart, mooie wagen !
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad een mooie wagen Lennart, en de wielen staan er ook erg netjes onder
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Supercombi, ik raak er niet op uitgekeken! Het lijkt op de foto's alsof hij achter wel wat lager kan, is me gisteravond niet opgevallen! Weer met de tengels eraan gezeten zeun?
![]()
|
|||
|
|||
![]() gister al even in het echt gezien .
super ... ![]() alleen die grille ...... ![]() ![]() ![]() heb wel 1 met vw logo liggen vent ...zet die er aub weer in ![]() Last edited by Alberto : 11-05-2008 at 17:02. |
|
|||
|
|||
![]() Mooi rokend schip Lennart..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() velgen staan hm goed, leuke golf!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Hele mooie Golf lijkt het zo...
Vooral de velgen staan erg goed ! |
|
||||
|
||||
![]() Ik meende ook dat hij achter lager stond gister, valt me nu pas op. Maar Lennart kennende trekt hij hem achteruitrijdendeweg ook zo op de handrem
![]() Die wielen staan echt super!
|
||||
|
||||
![]() net golfje zo die kleur is echt super
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
morgen even rollen ........ ![]() ![]() ![]() ![]() en zo mogen de achter wielen er wel onder ....IMHO Last edited by Alberto : 12-05-2008 at 08:36. |
|
||||
|
||||
![]() ziet er puik uit man, heel net golfje zo .. die wielen staan heel tof!
|
|||
|
|||
![]() mooie golf ,en ik vond de seberings hem ook niet misstaan maar deze wielen zijn ook dik
|
|
||||
|
||||
![]() Leuke wagen lennart, en super velgen.
|
||||
|
||||
![]() leuke velgen idd!
|
||||
|
||||
![]() Erg mooie auto ja, wielen staan echt super!
|
|
|||
|
|||
![]() klaube 1 cm
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Stoere Golf Lennart. Alleen heel erg jammer van die bandjes, ik blijf het geen gezicht vinden, die thuiskomer-look. Die dingen zijn voor de Japanse truttenschudders bedoeld, zoals deze
![]() of deze ![]()