![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hee mensen!!!
Hoe was de 5e cruise night?? Was er niet bij helaas, maar ik dacht laat ik een begin maken alhier... ![]() Post hier je reacties en fotoos maar dan ![]() ![]() Laters!
|
||||
|
||||
![]() Zo nou was echt super!! alleen jammer dat iedereen zo snel weg ging.... kom ik daar om 22.15 is alleen de harde kern er nog...
![]()
|
||||
|
||||
![]() dan zetten we hem heier ook neer,
Zo we zijn weer in Haarlem, me ovaal vond het waarschijnlijk zo leuk daar, dat ie is achter gebleven, hij had er geen zin meer in, dus was dat geintje van sabien en erwin toch besmettelijk, Veel dank aan mijn nieuwe Held :biggrin: Stephan. ![]() Top, hij saat daar nu lekekr velig voor de deur, ipv de koude eenzame Parkeerplaats,. Verder weer wat mensen gesproken, ik ben er zondag weer, ![]() De groeten
|
||||
|
||||
![]() Besmettelijk iets dat luchtgekoelde spul
![]() Sneu dat je er met pech (zonder auto) vandaan moet komen Jasper! @ Dennis: behoor jij niet bij de kern dan??? je bent nu al online ![]()
|
||||
|
||||
![]() Stond al in Cruisenight..de belevingen maarja dan ook maar hier....
Was weer top de 5-de CruiseNight. Ditmaal met drie generaties vanSon aanwezig in de type3 Jetta ( thema dit keer was toch type3 ) :biggrin: Weer wat mensen blij gemaakt met stickers maar helaas geen shirtees van Niels :frown: Ben benieuwd naar de fotoos
|
||||
|
||||
![]() Fotoos gespot op Weadeaters.nl
![]()
|
||||
|
||||
![]() Het was gezellig wel wat koud op het einde,veel leuk nieuw spul gezien,me oude deur gedoneert aan BKZ,sticker gescoord bij Ratfink,Sjampoo ontmoet,Hans van http://www.type2only.nl ontmoet en hij heeft twee panels voor in me register en ik heb genoten van het 8 cilinder luichtgekoelde geluid uit de Tatra van de boxer!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou niet zo overdrijven Jasper.....you're welcome....maaruhhh....staat r zo'n blaadje van die Hero.....maar heb je ook de tekst gelezen op de cover ??? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Was weer onwijs gezellig, veel bekenden, maar ook veel nieuwe gezichten.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja wel (toch ![]()
|
||||
|
||||
![]() Was weer zeker de moeite waard, erg gezellig, gelachen en goed geouwehoerd. Best veel type3's (jammer dat ze niet bij elkaar stonden!!!)
Was SUPER, op naar de volgende maar eerst Euro. Seeya Mycha Boxercrew Tilburg |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die afrit is idd erg link!!! Na een keer vergeet je die nie weer ![]() Maaruh, zijn er al meer fotoos dan???
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jasper, we hebben er ook nog een paar waakhonden bij gezet ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() oops :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey Mensen, het was weer gezellig!! Ik was een beetje laat en ´heel´ erg chagrijnig opmdat die koerier ipv om 17.30 uur om 20.20 uur bij mij de boel (de t-shirts dus...) komt afleveren... dat is euhm, maar 3 UUR TE LAAT!!! ![]() ![]() ![]() Verder heb ik me iig weer uitstekend vermaakt! @ RATFINK: Mijn vriendin en ik hebben het thuis nog wel even over je zoontje gehad... ´Hang Loose´ zegt ie dan ![]() ![]() PS. de pics plaats ik vanavond op AirMighty.com en op AircooledCruiseNight.nl!
: AirMighty.com : VERNIEUWD : : The UnDutchables : CHECK OUR FORUM AND REGISTER! : AircooledCruiseNight.nl : : Dutch Barndoor Register : Last edited by Niels - AirMighty.com : 08-09-2004 at 09:02. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jaaaa kom dan ook op tijd man????? Komt daar ff die parkeerplaats op knallen zeg |
|
||||
|
||||
![]() Was erg gezellig, maar inderdaad een beetje koud. Ik had eigenlijk gerekend op de tiesjurtjes van Niels, maar helaas...
![]() Die Tatra was zooooo gaaf! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Was erg gezellig, idd aardig fris ..... dresscode... ??? Best wel btje pech links en recht gloof k..... kom aanrijden rijdt iemand in achteruit tegen mij aan....
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het was toch niet de 13e editie ofzo??? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Uhhhh. nej.... de 13e kon k nergens in trug vinden...