![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo allemaal,
ik ben dus marc. kom uit Velden. ik rij dagelijks deze golf 3 het is een 1.6 gl uit 1994 kleur paars (rood op kenteken) ![]() toen ik deze golfkocht in juni had hij 114500 gelopen. en nu alweer bijna 124000. is nog helemaal standaard op de schroefset na. toekomst plannen: BBS lemans replica's 16'' vr6lip golf 4 koplampen zwart zwart knippers voor en opzij zwarte achterlichten andere uitlaat bra ramen tinten enz ik wil er geen plastic rommel op zoveel mogelijk origineel houden vind ik het mooist ![]() als er weer iets veranderd is dan laat ik het wel weten greetz foto's toen ik hem kocht: ![]() ![]() ![]() zoals hij er nu bij staat: ![]() ![]() ![]() de rest komt nog greetz Last edited by FinGolf3 : 25-10-2008 at 17:03. Reason: vraag logo weg |
|
||||
|
||||
![]() Welkom, wat betreft je auto klinkt het allemaal prima ik denk dat je je hier wel thuisvoelt aan de smaak zal het niet liggen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dan heb je waarschijnlijk een rollings stones uitvoering /milestone ? Heb zelf een rolling stones uitvoering en die is paars/blauw door de 7 soorten lak. 3x rood,3x donkerblauw en zwart waarvan 2 parelmoer kleuren. ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() nee is geen rolling stones of milestone, maar wel ori kleur.
makt verder ook niet uit maar vind het wel mooi greetz |