![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Staan wel wat weinig gegevens bij over het technische deel en weinig detail van het interieur. Dat is wel jammer. Het kan een goede auto zijn, maar ook een uitgeleefde. De prijs is redelijk. Er moet nog zeker wel wat vanaf kunnen.
Ziet er zo op het eerste gezicht verder wel goed uit. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gewoon gaan kijken maar er wat vanaf halen? Het is een belasting vrije diesel, zoek jij eens een goedkopere/nettere. |
|
||||
|
||||
![]() Ik denk haast dat de eigenaar van allochtone afkomst is
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
of iemand die geld nodig heeft.. is in ieder geval de moeite waard om te gaan kijken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zou liever de Diesel van Tjaap kopen en daar nog een paar honderd euro tegenaan smijten.
Maar het is niet erg duur.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ga die eerst maar bekijken dan, zelfde verhaal als hier, foto's zeggen niet, maar de prijs is niet gek dacht ik zo. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb voor mijn 5 deurs 1100 euro betaald, en die is ook vrij netjes. Maar je hebt wel gelijk dat deze voordelig is ten opzichte van de meesten die op MP staan. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan heb jij mazzel gehad, tegenwoordig heb je bijna geen nette benzine golf 1 meer voor 1100. |
|
||||
|
||||
![]() Prijzen zijn sinds de stijging van de olieprijs in rap tempo omhoog geschoten. Toen ik in juni dit jaar op zoek was lagen de prijzen van de meeste mk1 dieseltjes zo tussen de 1500 en de 2500 vraagprijs. Nu begint het vaak pas bij 2500.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jup helaas een logische marktwerking, vroeger ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Niet alleen golfjes 1.. maar zoek voor de gein maar eens naar een golf 2.
"vroeger" kon je ze voor 250 gulden ophalen...met een half jaar APK... Tegenwoordig mag je blij zijn dat je voor 500 eentje hebt met verlopen APK. |
|
|||
|
|||
![]() Deze stond voor een half jaar geleden ook al te koop.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mooi toch! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je geluk hebt nog wel ![]()