![]() |
|
|||
|
|||
![]() hoi,
ik wil over een tijdje een ander setje velgen onder me golf 2 maar nou zit ik te twijfelen tussen de borbet a of de lenso velgen. Wat denken jullie daar over, het blifjt natuurlijk een smaak kwestie. maar wat houdt het meeste waarde vast en staat het netst onder een golf 2 en ook de kwaliteit ? of heeft iemand nog een andere suggestie voor bepaalde velgen gr MC GULF ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Iedereen z'n smaak natuurlijk...maar ik zou dan zeker voor Borbet gaan...model A of T in 9x16. De Lenso BSX (RS look) vind ik het gewoon niet hebben.
Denk dat Borbets kwalitatief ook beter zijn.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo Last edited by chris : 11-05-2009 at 21:34. |
|
||||
|
||||
![]() Eens...
Borbet A is een klassieker...de lenso BSX zal altijd een slap aftreksel van BBS blijven.. Daar komt bij dat de borbet A behoorlijk sterk is, weet ik uit ervaring (Roy ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb zelf ook de nijging om meer de borbet te nemen vooral omdat je daar een mooi setje van kan maken met bijv. voor 7,5 j en achter 9 j om maar wat te noemen.
maar wat denken jullie kwa sturen met die brede velgen zonder stuurbekrachtiging of zal dat wel mee vallen gr mc gulf |
|
||||
|
||||
![]() Scheelt je weer een sportschool abonnement.....
![]() Nee gekheid... valt wel mee hoor. |
|
||||
|
||||
![]() Zonder stuurbekrachtiging valt echt wel mee ja.. Ik rij zelf ook met 195 banden voor (mooiste op 7,5j denk ik) en een 30cm sportstuurtje, en ik ben echt niet de breedste
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik zou persoonlijk ook gaan voor de borbet a, ik had ze zelf onder mijn f&i willen doen maar besloot toch maar de originele estorils er onder te doen.
BORBET A ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ok bedankt voor jullie mening en info
dan ga ik binnenkort is ff een mooi setje zoeken gr mc gulf |
|
||||
|
||||
![]() succes