![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ben ik weer hoor
![]() Sinds een dag of 2 ruist het onder de kap. Ik heb al geluisterd maar van het blok komt 't niet. Volgensmij is het de warme luchtaanzuiging van de carburateur vanaf het uitlaatspruitstuk ![]() Aangezien hij het niet bij elke rit doet. Kan iemand dit bevestigen ?
|
||||
|
||||
![]() dan moet je je blower uit zetten...
|
|
|||
|
|||
![]() Niet zo bijdehand doen Marcski.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bladeren of iets ![]() |
|
||||
|
||||
![]() als je niks hoort met de blower uit...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Jongens ik heb het toch niet over de blower. Man man !!!!!
Lees de begint post anders eens ![]() Ik heb de motorkap open gehad en geluisterd, en vermoed dat het geruis is van de warmeluchtaanzuiging. Doordat de klep in de luchtbuis dat regeld. Kan dit kloppen, JA of NEE ?
Golf 3 2.8 VR6 Highline 1997 Golf 5 2.0 GTI AXX 2005- JD Stage 2 - Carbonio - 3.5inch downpipe+kat - 300pk Last edited by T!m : 13-11-2008 at 23:22. |
|
||||
|
||||
![]() niet zo sjacherijnig doen T!m.
|
|
|||
|
|||
![]() Sorry hoor!
Is het met draaiende motor? Warm of koud? Stationaair of ....... Als het met draaiende motor is kan het de versnellingsbak zijn of het druklager Als ik het geluid niet hoor is het voor mij ook moeilijk te bepalen |
|
|||
|
|||
![]() of een 1600 benziene
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
NEE.
|
||||
|
||||
![]() warmeluchtaanzuiging?
die koudestart bevorderd? ding van hitteschild richting luchtfilter? lijkt me niet dat die ruist, ruist die of resoneerd die? zit er misschien een hitteschild los?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Chagrijnig, nee dat ben ik niet. Je dropt een nutteloos antwoord dat totaal geen nadruk heeft op de gestelde vraag. Ik heb het vandaag nog eens gecontroleerd en het is inderdaad de warme lucht aanzuiging ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ok, dus je bent er zelf al achter gekomen... Heb je de vacuumslang van de warm/koud regelklep losgetrokken?
Ik denk dat niemand dit eerder heeft meegemaakt, gezien de reacties hier. Dus toch een belangrijke bijdrage uwerzijds, deze thread ![]()
|
|||
|
|||
![]() Naja niet eerder mee gemaakt. Laat staan dat het een hoop rijders niet op valt.
Ik hoor gewoon elk geluidje en dan ben ik benieuwd wat het is. Beetje speurwerk onder de kap en navraag op het forum. Altijd leuk ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Radio harder zetten, bespaart veel geld ![]() mvg db |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() hoezo nutteloos? Als je de blower aanzet ruist het ook onder de kap..
Maar goed, humor heb je ook al niet ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik weet veel van mn auto's, en als je dan aan komt zetten met "de blower" als antwoord. Zucht ![]() En wat betreft de humor. Van achter je pc kun je niet oordelen over humor en al helemaal niet over de persoon zelf ![]() Wees een wijze kerel en hou dat soort opmerkingen voor je.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wees een wijze meid en post niet in je slechte week. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()