Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 14-11-2008, 15:37
dekilo's Avatar
dekilo dekilo is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 2,245
Default vacuumvervroeger

Kan iemand mij uitleggen wat er hier aan de hand is?

Auto loopt momenteel een tikkeltje onrustig stationair.
Als ik de vacuumslang van de vervroeger aftrek veranderd er niks tot ik de vacuumslang dichthoud dan loopt hij weer prima!
Vacuumvervroeger kaduuk of tijdstip onsteking opnieuw afstellen of iets anders?

BVD.
__________________
MK 1 gti 83 (project)
Reply With Quote
  #2  
Old 14-11-2008, 16:38
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 12,707
Default

geen vacuumlek ergens?
Reply With Quote
  #3  
Old 14-11-2008, 18:55
dekilo's Avatar
dekilo dekilo is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 2,245
Default

Het slangetje wat ik lostrek van de vervroeger trekt me bijna het slangetje in!
__________________
MK 1 gti 83 (project)
Reply With Quote
  #4  
Old 14-11-2008, 19:12
golf mkII 16v golf mkII 16v is offline
Getting there...
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 7,531
Default

Denk dan ind dat de onderdrukdoos lekt
Is een membraam
Reply With Quote
  #5  
Old 14-11-2008, 19:52
martiepartie's Avatar
martiepartie martiepartie is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 4,524
Default

vacuumslang aan de ontsteking, andere kant van de carb halen.

Zuigen aan het losse eind en dan zijn er 2 opties.

1Je zuigt, maar kan op een gegeven moment niet verder

2Je zuigt en blijft zuigen.

Bij de eerste is je vacuumvervroeger nietlek, bij de 2e wel.
__________________
v40 d4 r-design 2014
Volvo 244 gl 1978
Volvo 780 Bertone 1987
Mini 1275 1977
Mini 1000 1987
Reply With Quote
  #6  
Old 14-11-2008, 19:54
dekilo's Avatar
dekilo dekilo is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 2,245
Default

Thanks guys,

Morgen ff proberen!
__________________
MK 1 gti 83 (project)
Reply With Quote
  #7  
Old 15-11-2008, 16:02
dekilo's Avatar
dekilo dekilo is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 2,245
Default

Toch maar de vaccumvervroeger vernieuwen!
Krijg je die dingen los?
__________________
MK 1 gti 83 (project)
Reply With Quote
  #8  
Old 15-11-2008, 16:07
Dennis@polo86c.nl Dennis@polo86c.nl is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,494
Default

Bij de dealer los te koop.
Als het goed is zou het voor een MH (heb bouwjaar 86 aangehouden) dit nummer moeten zijn: 030 905 271A
Kosten ongeveer 20 euro.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann...
1975 Audi 50 GL
1976 Audi 50 GL
1988 Polo G40
Reply With Quote
  #9  
Old 15-11-2008, 19:42
dekilo's Avatar
dekilo dekilo is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 2,245
Default

Thanks voor de info dudes
__________________
MK 1 gti 83 (project)
Reply With Quote
  #10  
Old 15-11-2008, 20:18
passatje2 passatje2 is offline
VW Addict
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 635
Default

succes met drinzetten,

je kunt ook voor 30e een andere ontsteking op de sloop halen,moet toch eraf ook al haal je een andere vacuumvervroeger,zuig ff aan dat pijpje en je hebt zo in de gaten of die kapot is,je hoort een klepje op en neer gaan als ie goed is,heb je ook de slang van de rembekrachtiger naar het inlaatspruitstuk eens nagekeken dat rubber uiteinde is ook wel eens gescheurt,loop ie ook beroerd.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 12:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum