![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kan iemand mij uitleggen wat er hier aan de hand is?
Auto loopt momenteel een tikkeltje onrustig stationair. Als ik de vacuumslang van de vervroeger aftrek veranderd er niks tot ik de vacuumslang dichthoud dan loopt hij weer prima! Vacuumvervroeger kaduuk of tijdstip onsteking opnieuw afstellen of iets anders? BVD.
|
||||
|
||||
![]() geen vacuumlek ergens?
|
|
||||
|
||||
![]() Het slangetje wat ik lostrek van de vervroeger trekt me bijna het slangetje in!
|
|||
|
|||
![]() Denk dan ind dat de onderdrukdoos lekt
Is een membraam |
|
||||
|
||||
![]() vacuumslang aan de ontsteking, andere kant van de carb halen.
Zuigen aan het losse eind en dan zijn er 2 opties. 1Je zuigt, maar kan op een gegeven moment niet verder 2Je zuigt en blijft zuigen. Bij de eerste is je vacuumvervroeger nietlek, bij de 2e wel.
|
||||
|
||||
![]() Thanks guys,
Morgen ff proberen!
|
||||
|
||||
![]() Toch maar de vaccumvervroeger vernieuwen!
Krijg je die dingen los?
|
|||
|
|||
![]() Bij de dealer los te koop.
Als het goed is zou het voor een MH (heb bouwjaar 86 aangehouden) dit nummer moeten zijn: 030 905 271A Kosten ongeveer 20 euro.
|
||||
|
||||
![]() Thanks voor de info dudes
|
|||
|
|||
![]() succes met drinzetten,
![]() je kunt ook voor 30e een andere ontsteking op de sloop halen,moet toch eraf ook al haal je een andere vacuumvervroeger,zuig ff aan dat pijpje en je hebt zo in de gaten of die kapot is,je hoort een klepje op en neer gaan als ie goed is,heb je ook de slang van de rembekrachtiger naar het inlaatspruitstuk eens nagekeken dat rubber uiteinde is ook wel eens gescheurt,loop ie ook beroerd. |