![]() |
|
||||
|
||||
![]() Woon tussen Groningen en Assen, ben op zoek naar een goede mk2 gti tuner.
de motor loopt 30 seconden begint dan te sputteren, kucht en stopt vervolgens. Wat ik ook doe het maakt geen verschil. Wie kan mij helpen (ben Engelsman en mijn vriendin vertaald dit voor me). Ik heb naar mijn weten ALLES al gechecked, alle sensoren etc. Op dit moment ben ik geneigd de boel te verkopen. het is trouwens een MK2 1.8 gti digifant |
|
||||
|
||||
![]() hallo ...
ik denk jou brandstofpomp .. ik denk dat hij geen genoeg benz krijgt , vrgr gooigolf . |
|
||||
|
||||
![]() ok i will post in english as it is easier for me to explain
the car start's ok then splutters and stop's restart again ok then 30 second's later it splutters and stops i cannot keep it running with the throttle , i have changed the ECU , spark plugs and spark plug leads , fuel filter , Blue temp sensor , airflow meter , lambda probe , distibutor cap and rotor arm , cambelt , i have checked the fuel pump's and both still run well , when the problem is happening i have checked at the coil (bobine) and it has a good 12v and a good switched earth from the distibutor Please help or i am going to break the car as spares |
|
||||
|
||||
![]() hallo ..
ik zie dat je veel hebt vervangen en geprobeerd , de benzpompen lopen tijdens de probleemen , temp sensors vervangen , bougis vervangen en rotor , en je ecu ook idd dan blijft er weinig over , heb je de ondstekings module geprobeerd ,,off je ondsteking ,, kan je halgever zijn ,off module ik wil er wel eens voor je na kijken moet optelosse zijn . vrgr gooigolf . |
|
|||
|
|||
![]() Als de pompen draaien maar de opbrengst of de druk is niet goed dan doet ze het niet
Injectoren openen dan niet Staat de distributie en ontseking op tijd? Staat er stroom op de injectoren? Is de benzinedrukregelaar nog goed? ECU met de goede uitgewisseld? |
|
||||||
|
||||||
![]() Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
ik wil een aantal onderdelen vervangen , de bobine , de ignition amplifier , and a spare ECU , van een collega bedankt voor de reacties Phil |
|
||||
|
||||
![]() Hello Phill
I had the same problem with my car . Does it also smoke a lot ? I had a broken lambda AND a bad lambdaconnector and wiring of the engine loom. It had the same symtoms. After 30 sec the lambda heating stops automaticly and the lambda takes over ,and then the problem begins . So take a close look the the connector and wiring of the loom. |
|
||||
|
||||
![]() ok i looked at the lambda probe and the wires on the connector, one was out of the connector , plugged it back in but not fixed !!!
so maybe the lambda is broken |
|
||||
|
||||
![]() hallo phill ..
heb hier nog wel paar lamdas liggen ,, welke kleuren heb jij ,,mag je wel proberen . vrgr gooigolf , |
|
||||
|
||||
![]() zijn er dan verschillende kleuren dan
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb hier paar liggen ,,
van oudere en nieuwere typen , welke heb jij ,,dan heb ik hem vast liggen , vrgr gooigolf . |
|
||||
|
||||
![]() mijn auto is uit 1989
de stekker heeft 3 pinnen 2 witte en 1 zwarte draad ![]() ik weet niet of ik een oud of nieuw type heb ![]() ik heb een reserve dat ik wil proberen ik hou je op de hoogte ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wat ik met de juiste ECU[regelapparaat bedoel ]is dat er 2 verschillende zijn
Nl. voor de 1P motor met nr 037 906 022 M/AR En voor de PF motor met nr 037 906 022 F/P/BB |
|
||||
|
||||
![]() ik heb dit zeer goed uitgezocht voordat ik de ECU bestelde dus dit is goed
het is niet vervangen voor dit probleem, dat was namelijk al eerder gebeurd en hij liep nog goed voor een paar maanden voordat dit probleem erbij kwam. thank you for the reply ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo phill
kijk maar even ik heb ze hier wel liggen , mag je wel proberen ,, ondstekingen liggen hier ook wel modulles ook ,, vrgr gooigolf , |
|
||||
|
||||
![]() bedankt voor de reacties
ik ga de lambda morgen vervangen en ik laat je weten hoe het is gegaan mijn probleem is dat de auto mij niet naar friesland zal brengen |
|
||||
|
||||
![]() hahha ,,
er is altijd wel een mogelijkheit ,, had ik na jou gekomen , vrgr gooigolf . |
|
||||
|
||||
![]() mijn oude lambda is ook gebroken. mijn collega gaat proberen eentje te krijgen van de sloperij
hij heeft ook een vervanging voor de ecu, de bobine en ignition amplifier geregeld. als ik geen lambda sensor kan krijgen dan zal ik jou vragen. |
|
||||
|
||||
![]() hallo oke kijk maar even ,,
ik denk zelf je ecu . en anders effe lamda proberen succes , gooigolf . |
|
||||
|
||||
![]() bedankt voor alle reacties
de problemen zijn over !!!!!!!!!!!!! het was de ECU plug , deze was groen met corrosie en de lambda sond was gebroken dus met een nieuwe lambda sond en een schone ECU plug loopt de auto perfect ![]() ![]() ![]() cheeRS phil |