![]() |
|
||||
|
||||
![]() Forummers, te koop aangeboden, mijn Vento VR6
Ik heb de auto sinds oktober in mijn bezit en, zoals op het forum te lezen, heeft auto nogal wat problemen gehad. De versnellingsbak ging 5 uur na aankoop stuk waardoor er meteen al €600,- geïnvesteerd moest worden. Vervolgens was het verbruik een groot probleem waarna lambdasonde, en allerlei andere sensoren zijn vervangen. Uiteindelijk ook de thermostaat vervangen en daarna is het verbruik tot een normaal pijl gedaald. Ook het interieur is aangepakt en volledig teruggebracht naar origineel. Er zaten veel vreemde lelijke lampjes in met verschillende blauwe kleuren. Nu allemaal weer origineel groen. Remblokken achterzijde zijn vervangen, voorzijde liggen op de plank maar zijn nog niet aan vervanging toe. Velgen zijn niet helemaal lekker (1 velg heeft ingevreten remstof/roest) maar tegen kleine meerprijs vers afgedraaide 5 spaaks velgen bijgeleverd. De auto heeft verder veel opties: - Elektrische ramen - Elektrische M3 spiegels - Elektrisch schuif- kanteldak - Verlaagd door verenpakket - Angel-eyes koplampen - Hella zwart/rode achterlichten - Thermotronic - Airbags - Sportstuur - Kuipstoelinterieur - Vanaf B-stijl geblindeerd - Nette audio - Km stand auto is 165.000 - km stand blok is 85.000 Auto loopt nu weer super en omdat ik mijn oude liefde weer terug kan kopen gaat ie in de bingo. Quote:
![]() Meer foto's op http://www.picturetrail.com/jurjenVR6 Vraagprijs € 2900,-
En voor de bekeuringen: www.flitsservice.nl Last edited by JurjenV : 13-03-2009 at 09:29. |
|
|||
|
|||
![]() km stand? iets bekend over de ketting cq revisie?
|
|
||||
|
||||
![]() Aangepast
Ketting is mij niet bekend. Maar volgens " kenners" niks mis mee.
|
||||
|
||||
![]() Een reeël bod is uiteraard ook welkom.
|
||||
|
||||
![]() Up