![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo ik zwerf hier al langer rond , maar zal me ff voorstellen.. ben mischa 29jaar(nog) en aardig vw gek zeg maar
![]() heb al tig auto's gehad..de laatste zullen sommige wel gezien hebben: ![]() maar heb nu dus een jetta 1 van 1983 1.6(1.5) met 5bak en een minder gezien ...een 5drs donderdag bij de rdw geweest voor de schouwing , dus mag ik nu gaan wachten op mijn kenteken... Zo de auto staat bij huis na 2,5uur bij de rdw tezijn geweest, kon die eindelijk naar huis(op de ambulance) Moet nu alleen nog ff drie dagen geduld hebben voor het kenteken :???: uiteraard ben ik al druk bezig geweest , oa pollijsten van het lak,knippers weer origineel ipv dat lelijke zwart gespoten troep,deur greepjes zitten stripjes in die waren zwart gespoten... nu gepollijst ;-) en antenne balletje,hawai slinger :mrgreen: dit weekend remmerij ff los halen en schoonmaken. auto heeft bijna een jaar stil gestaan... en zo is het nwe begin van het projekt weer aanwezig ;-) helaas op de foto's de knippers nog niet weer origineel... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by mischatdi : 19-07-2008 at 22:05. |
|
|||
|
|||
![]() Welkom op het forum, hele mooie jetta 1 !!
|
||||
|
||||
![]() leuke jetta, veel succes met je project
|
||||
|
||||
![]() Welkom, erg nette Jetta heb je daar.
veel plezier ermee! |
|
||||
|
||||
![]() Welkom, en leuke jetta, wit met meegespoten bumpers zie je niet vaak! (volgens mij zelfs nog nooit gezien)
en zitten er achter spatbordranden van de voorzijde ofzo? ziet er iig niet ori uit |
|
||||
|
||||
![]() ik zou voor lekker die donkere knippers houden, of witte. denk dat het wel lekker staat met al dat meegespoten spul.
|
|||
|
|||
![]() Dikke Jetta !
Ziet er goed uit zo op de foto's. Had hem pas nog op MP gezien... |
|
||||
|
||||
![]() Die Jetta komt tegenover mij vandaan heeft hij al een tijdje in de garage staan samen met nog wat meer oud spul leuke jetta. Heb er weleens bijgestaan maar was mij toen te prijzig. Is dit ook geen aparte uitvoering of heb ik het nu mis? Succes ermee in elk geval
![]()
|
||||
|
||||
![]() @erwing60 klopt idd komt bij jou uit de buurt...
wat is prijzig? ik vind het mee vallen gezien de staat waarin hij verkeerd ,en hij heeft idd veel leuk spul! wat is apart qwa uitvoering? het bruine int? 1.6 en 5bak? ik weet het niet ben nog niet zo thuis in jetta 1 ![]() ![]() oh en achter zitten gewoon originele spadbord verbreders maar komen rondom zwarte op net als de bumpers(zijn slecht gespoten) |
|
|||
|
|||
![]() he gozer.
ziet er netjes uit zo op foto. morgen maar eens in het eggie bewonderen. |
|
|||
|
|||
![]() Kiek Mischa Nette Einser man
![]() Zal hem Donderdag wel int echhie beloeren ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je mot em apk keuren ![]() |
|
||||
|
||||
![]() inmiddels zitten de platen er op en is die vandaag gekeurd :bow: in 1x erdoor al hebben we de einddemper ff moeten smeren met gum-gum
en dat is dus niet de juiste oplossing :roll: vandaar dat ik net op e-bay.de een nwe einddemper heb gekocht van gillet :bow: |
|
||||
|
||||
![]() dankzij de goeie zorg van wesley! zijn de nwe wielen er toch gekomen:
15inch met 165-45-15 bridgestone potenza ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik vond de oude lichten een stuk mooier.. de wielen zijn wel een vooruitgang.
En ik zou het stripje op de bumper hoogglans zwart maken. leuk ding. en gefeli met de APK.
|
||||
|
||||
![]() Mooie jetta!!!
Vond die zwarte knipperlichten ook dik staan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie Jetta! Vond ook inderdaad die zwarte achterlichten goed staan zeker op de witte lak!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik vind de originele knipperlichten mooier. Staat net ff wat netter.
Leuke jetta.
|
||||
|
||||
![]() bumpers worden weer origineel .En wil graag wat lager, en komen weer originele spadbord verbreders op, en een originele chrome logo in de grill .
kortom back to basic |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig meneer!
![]() |