![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo mensen,
ik ben nu al enige tijd lid van het forum, en hier al redelijk wat antwoorden op mijn vragen kunnen vinden, dus ik denk stel me ook maar eens even voor. is wel zo netjes! Ben dus Kenny Hamers, uit het zuiden van land (Heerlen), ben 22 jaar oud! Ben in het dagelijks leven in dienst van defensie als beroeps-militair. Heb 2 auto's en dit zijn wel mijn grote hobby's. Ik bezit een rode Volvo 480 turbo uit 1988 en een Golf mk1 1.5cl uit 1982. De volvo heb ik al een geruime 4 jaar, en de golf nu ongeveer een half jaar. Heb altijd veel liefde voor de golf 1 gehad en heb er dit jaar 1 kunnen kopen met toen 120xxx op de teller, een 1.5jb automaat, deze is in 2007 ingevoerd uit duitsland, voertuig was in topconditie op de lak na! De vieze geel kleur moest verdwijnen, er zat ook wat roest op de schermen, maar verder was de wagen helemaal hard! Heb 2 maanden geleden hem oldschool matzwart gerold, er zit wel een anti roest primer van rustbuster onder, originele velgen vervangen door ats cup velgen met getrokken banden, er zat bij aankoop al een weitec verlagings set onder die achter in 5 standen te verstellen is. Low budget - maar toch ook weer een beetje niet, want op onderhoud enzovoort bezuinig ik gewoon weg niet. nou genoeg gelult nu maar een paar foto's! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik ben toch wel van de oldschool look zoals jullie kunnen zien, er komt binnekort een imperial op! en nog wat oldschool dingen! i keep you updated! mvg Kenny |
|
||||
|
||||
![]() ruig ding,nog nooit zien rijden eigenlijk. uit welke buurt in Heerlen kom je?
Last edited by golfje_295.000 : 16-10-2011 at 15:19. |
|
||||
|
||||
![]() Ik kom uit hoensbroek (heerlen noord), woon bij het station daar!
|
|
||||
|
||||
![]() KennyH ontour!
![]() Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() slik.. ik zeg het niet graag maar. Ik vond hem in het geel wel heel bruut. :$
|
|
||||
|
||||
![]() + 1, vind Geel een van de mooiste kleuren op een Golf 1.
|
|
||||
|
||||
![]() Je had hem beter geel kunnen laten inderdaad, mat zwart is nogal played out.
Maar het is jouw golf ![]()