![]() |
|
||||
|
||||
![]() compleet klapraam met groen glas voor golf 1, linkerkant €10,-
setje originele achterlichten golf 3 €10,- handbediende linkerspiegel van een lupo, compleet met glas en kapje gespoten in jazz blue, €10,- (was de bedoeling om dat pas te maken voor golf IV..) nog 1 chromen klink, niet voor golf, denk van een audi €10,- 3 14 inch velgen voor een spijlbus, met oude banden €10,- alleen af te halen in Almelo. |
|
|||
|
|||
![]() 1e optie voor het klapraam en foto's graag
![]()
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
||||
|
||||
![]() is de uitleg niet genoeg?
![]() kijk wel als ik tijd heb.. |
|
|||
|
|||
![]() Haha, is toch een goeie 120+ km. Weet wel graag vantevoren waar ik ongeveer aan toe ben
![]()
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
||||
|
||||
![]() kijk eens wat ik in Hajee´s album uit 2005 tegenkwam.
![]() hebben we het over dezelfde?
|
||||
|
||||
![]() Wil het klapraam wel hebben als ie niet binnen een week opgehaalt moet worden.
Twan |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jeperdepep.. alleen ietwat stoffiger op het moment.. ![]() en nogmaals, alleen afhalen! en wie het eerst komt.. ![]() |