![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop, namens een kennis van mij;
vw jetta mk1, 1.3. bj 1981. Grijs, 4-deurs. Koppakking moet vervangen worden, kop is er al af. Rondom nieuwe remmen. vraagprijs; 400 euro ( Als die dit weekend opgehaald word ![]() verdere info: 06-14 30 61 91 |
|
|||
|
|||
![]() foto`s??
|
|
||||
|
||||
![]() Haha, ik ben bezig met jouw kennis om de jetta te ruilen met mijn 84-er gti.
Ik heb de jetta nog niet gezien en heb helaas ook nog geen foto's. Ik ben wel benieuwd en heb enige interesse.
|
||||
|
||||
![]() @meijer1972, dat is toch goed
![]() Aangezien je ook uit het HOF komt, kun je er ook zo even gaan kijken ![]() Wat voor een gti heb je dan, als ik vragen mag?? |
|
||||
|
||||
![]() Mijn 84-er gti mk2 staat hier ook te koop. Ook heb ik nog een mk1 gti. Via mijn profiel kun je de threads wel vinden.
Ik ben vanavond geweest om te kijken. Morgen komt hij nog even bij mijn golf kijken. Als alles goed gaat, dan open ik binnenkort een nieuwe thread. Het bleek ook nog een bekende van mij te zijn. Heb ooit eens een mk1 gti aan hem verkocht.
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Ik kreeg net een telefoontje. De ruil gaat niet door en hij kwam niet kijken.De jetta was al verkocht...Voor het dubbele van de vraagprijs. Ik begrijp het wel, maar baal er van dat deze jetta aan mijn neus voorbij gaat.