![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik bied hier een set velgen te ruil aan, niet los te koop omdat ik er achter kwam dat de stalen wielen die ik nog heb liggen niet passen...
Clio speedlines, 6.5x15" et36 steek 4x100. Gespoten in een heel licht brons/ zilveren kleur. Inclusief alle 4 de naafdeksels. Banden Nankang 165-50-15 met ruim voldoende profiel. Deze set wil ik ruilen tegen bijvoorbeeld : -brede set 14" zoals verbreed staal, borbet, brock, steffan. -of iets anders leuks in 15 of 16 inch met de juiste bandenmaat om goed laag mee te kunnen, dus geen ballonbanden aub. Bijbetalen van mijn zijde uiteraard ook mogelijk, maar ik ben niet op zoek naar een set van 1500 euro of iets dergelijks. Eventuele ruil aanbieden via PM aub. ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vraagprijs voor deze set = €???,-
|
|
|||
|
|||
![]() Staat vrij duidelijk in de adv. dat de set niet te koop is maar alleen te ruil.
Voor degene die de set toch graag los wil ophalen is de prijs 1000 euro ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey jan..
Ik heb nog wel een paar clio 14 inch staal uitgelast tot 7 j breed.. zonder banden... Als het wat is blijven de speedlines subdubbers forumhoer wielen kunnen ze bij de vriendin onder de Jetta..
|
|||
|
|||
![]() Sorry Daan, 14" graag minimaal 8" breed, of anders wat smallers in 15 of 16".
|
|
|||
|
|||
![]() Upje.
|
|
||||
|
||||
![]() 15 inch BBS RA met 195/45/15 een optie?
|
|||
|
|||
![]() Sorry dat vind ik iets te veel band om 6J...
BBS RA op zich wel mogelijk. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan houden we toch onze bandjes? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Upje.
|
|
|||
|
|||
![]() u had al gereageerd maar ik heb toch wel belang bij een ruil mvg arjan v
|
|
|||
|
|||
![]() Upje !
|
|
|||
|
|||
![]() nogmaals wil toch wel ruilen !!!!!!
|
|
|||
|
|||
![]() Hier mag een slotje op.
|