![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb nog een aantal dingen te koop omdat ik een andere auto heb gekocht:
golf 3 embleemloze grill in de kleur dragongreen 20 euro golf 3 koplampen van het merk inpro met knipperlichten in de lamp 125 euro achterlichten rood/wit voor vw vento 75 euro Last edited by vwmark : 19-03-2009 at 22:24. |
|
|||
|
|||
![]() Welke AST set is het? Sportline 1 of 2? Zou je mij foto's willen sturen?
|
|
|||
|
|||
![]() ik moet nog even kijken voor de schroefset want die past misschien op de nieuw auto en dat wil ik eerst zeker weten
|
|
|||
|
|||
![]() LAat het me maar weten. Wat is je nieuwe auto, mogelijk kan ik je vertellen of het er wel of niet onder past...
|
|
|||
|
|||
![]() het is een lupo geworden
een maat van mij werkt bij vw en denkt dat dit wel moet gaan we moeten alleen kijken naar de lengte van de poten |
|
|||
|
|||
![]() Het zal mogelijk wel kunnen passen onder een Lupo, mogelijk de topschotels vervangen hiervoor... Maar hou er dan wel rekening mee dat de dempers en veren berekend zijn op een kompleet ander gewicht, en daardoor een kompleet andere veerdempkarakteristiek zullen hebben, en of dat prettig/veilig is weet ik niet...
Weet je al wel welke variant het is? sportline 1 of 2? |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() foto's van de set helaas nog niet schoongemaakt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() wat kost de schroefset?
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() Waar kom je vandaan? Ik heb mss wel interesse in de koplampen en de grille.
Heb je btw foto's van de koplampen, evt gemonteerd? Thnx |
|
|||
|
|||
![]() ik woon in Uden Noord Brabant
de grill is als het allemaal goed gaat verkocht foto van de lampen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zou je de schroefset goed schoon willen maken, en willen kijken of het schroefdraad nog goed is, en de verstelling nog soepel gaat? Neem aan dat de dempers niet lek zijn? zijn de achterdempers ook in hardheid instelbaar?
|
|
|||
|
|||
![]() dempers zijn nu schoon en schroefdraad is dik in orde verstelling gaat ook soepel
dempers zijn zeker niet lek en de achterdempers zijn ook in hardheid verstelbaar als het goed is heb ik de set morgen verkocht anders laat ik het weten greetz |
|
|||
|
|||
![]() schroefset is verkocht
|