![]() |
|
|||
|
|||
![]() weet iemand vanaf welk bouwjaar de remkrachtverdelers op de achteras zijn gezet bij de mk2?.
of is het motorinhoud afhankelijk. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waneer juist weet ik niet maar ik heb een golf2 van '86 en 1 van '88 Beide met remkrachtverdeler op de achteras. Zij wel 1.8 GTI's Ik heb ook nog een 1.3 maar daar ben ik niet zekr van of deze er 1 heeft. grtz Jel
|
|||
|
|||
![]() 1.3 zit het niet op[kan er wel zo opgezet worden]maar dan moet je wat leidingen aanpassen
Heb een turbo diesel gehad en daar zat het wel op[en op de GTI |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dan weten we dat ook weeral. ![]() Scheelt mij weeral plat liggen op de grond om te kijken. ![]() 1.3 staat achteraan in de weide dus is met dit weer niet zo leuk om aan te hangen. hehehe.
|
|||
|
|||
![]() dus zal het wel met de motorinhoud te maken hebben denk ik.
en wat is nou het grote voordeel van een remkrachtverdeler? |
|
|||
|
|||
![]() Dat je je remkracht kan verdelen...
|
|
|||
|
|||
![]() heb zelf een 1600 nou en een 1300 gehad dar zat t niet op maar op mijn jetta pas vervangen en dat is een 1.8 monopoint,dus schat dat er vanaf een 1.8 ongeacht wat en de sportievere types er een opzit,je merkt t wel als er een opzit maar is ook een probleemgeval vaak,bij verlagen dat is als je de veer niet losser zet hij achter in een keer meer remt en gaan wel eens vast zitten of lekken en kost nieuw rond 90e.
|
|
|||
|
|||
![]() o ok vanaf 1800 ,ik heb namelijk een 1.8 in mijn (belastingvrije)golf 2 gezet maar op kenteken is het een 1.3 dus wil ik em laten omkeuren bij de rdw.
maar ik zal er dus nog wel ff een andere achteras op moeten zetten waar wel een remkrachtverdeler op past anders word ie niet goedgekeurt denk ik. de remmerij was al omgezet. |
|
|||
|
|||
![]() Achterremmen van een 1300 en 1800 zijn het zelfde[op de jetta GT en de golf GTI na] die hebben schijven achter
Remkracht verdeler heb met het gewicht achter in te maken[Als de achterkant zakt komt er meer druk op de achterwielen Met een 1800 mag je meer trekken dus is het vanzelf sprekend dat het daar op zit Je hoeft niet de hele as om te zetten maar alleen de arm,veer ,leidingen en verdeler |
|
|||
|
|||
![]() Alsof ze bij de RDW onder jouw auto gaan staan en denken heeej, bij een 1800 hoort hier een remkrachtverdeler te zitten en die mist hier, dat is duidelijk afkeur...
Het gaat er maar om dat je remkrachten in orde zijn, verder niks... |
|
|||
|
|||
![]() ze zetten er niet voor niets remkrachtverdelers op toch?
|