![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ja het is zo ver ..ik heb een winter auto
naar wat heen en weer gemail met ErwinG60 hier van het forum heb ik zijn Golf 2 op gehaald vandaag , ding reed prima op de terug weg uit Musselkanaal alleen het versnelling bakje ( denk ik ) maakt wat lawaai met het op trekken maar verder een leuke auto als woon werk verkeer gaat om deze auto ![]() zo dat ...de jetta in winterslaap kan ...ja u leest het goed hij mag in de winterslaap ![]() Erwin nog bedankt voor de service ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuk hokkie, gaat er nog wat veranderd worden of blijft hij er zo bij staan?
|
||||
|
||||
![]() ik zeg.... gooi er een gratis interieur in....
|
|||
|
|||
![]() Leuk bakje voor dat geld.
Je gaat aardig naar de 6 auto,s per jaar. Nog geen belastingdienst om hoek komen kijken. ![]() ![]() ![]() Onee, Jij hebt ze niet op naam staan he ![]() ![]() Last edited by Domi : 30-11-2008 at 21:51. |
|
||||
|
||||
![]() leuk gebakje!
|
||||
|
||||
![]() Hahaha mooi weintsje... It lyket wol vd brug der ien feanwalden
|
|||
|
|||
![]() Leuke aanwinst
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi gebakje??? nou zo lekker zal hij niet smaken...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Benieuwd wat je er van gaat maken in ieder geval hoop ik dat je er veel plezier van de golf mag hebben. En wat betreft de service graag gedaan heb ik er weer wat ruimte bij ![]()
|
|||
|
|||
![]() leuk ding maar hoe ziet ie er nou uit dan???
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
3 deurs Jaap . . Lol broek . . @ Domi . . Handelsnummertje is altijd makkelijk . . Geen last van die gasten ![]() Last edited by Alberto : 04-12-2008 at 21:19. |
|
||||
|
||||
![]() gewoon erin gooien.... en dan samen op de brandstapel...
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() zit nog 4 maand APK op ook nog ![]() ben er weer prima mee thuis gekomen zo net ![]() lekker sport sound met z'n lek spruitstukje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Alberto, Wie anders?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() Kreas weintsje Alberto, Golf is de shit voor volgend jaar ![]()
|
|||
|
|||
![]() ben ik ff hip bezig
![]() |
|
|||
|
|||
![]() vandaag even wezen shoppen bij me zelf
![]() had nog xenon liggen , wat half zwarte achter lampen nog even een ander grille met mist lampen er in er in gezet was ook nog een embleem loos ding ![]() lijkt het teminste wat ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mooi winterbakje maar ik wil wel even zien hoe het nu lijkt met de nieuwe goodies van berto tuning. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() valt reuse mee hoor .... zo erg is het nu ook weer niet
![]() ben wel op zoek naar een ander 4 versnelling bakje dus als iemand nog wat heeft liggen ........ ding maakt wel heel erg veel lawaai ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() |