![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey allemaal, heb 5 december een ongeluk gehad met mijn corrado
![]() Vandaag is hij dus Total Loss verklaard en ik zit nu te twijfelen wat te doen.. dagwaarde accepteren (nog niet bekend) en ze laten bieden enzo.. of de vergoeding (nog niet bekend) accepteren en de auto zelf verkopen. nu is dus de vraag aan jullie, is er intresse in? schade: Motorkap stuk omhoog gevouwen (ik denk zelf dat t niet te herstellen is) R.V. zijscherm (bij koplamp naar binnem gevouwen) Koplamp R.V. verdere info: Blok is in goede staat en heeft net de 191.000 aangetikt G-lader is 1.5jaar geleden compleet vervangen + kleinere poullies+chip (helaas geen bon van heeft de vorige eigenaar laten doen) Expansie vat vervangen (bon van vw wittebrug) Draag armen links/rechts compleet met alle rubbers+koppelstukken en de stabilisator stang + toebehoren (Bon van vw wittebrug €1200) de kleur is antreciet (de donkerste op zwart na dus) bbs 15" Alles werkt verder behalve de deurklink bestuurders kant De auto heeft verder helemaal nergens schade op 1 krasje na van een grapjas met een sleutel (onder t achterste raam passagiers kant) ik ben benieuwd, als iemand intresse heeft post t dan hier ff of stuur een pm. K heb geen vraagprijs maar zolang die hoger is dan wat t schadebedrijf/verzekering me gaat bieden gaatie ie weg. AUTO RIJD NOG PERFECT foto's maak ik maandag als het licht is en ik in de buurt van de auto ben (staat nu 10km verderop) |
|
|||
|
|||
![]() Staat er een naam, of een nummer in de lader?
Dan weet je waar die gereviseerd is, dat wil ook wel wat zeggen. Arno
|
||||
|
||||
![]() prijs verplicht, anders word de ad gesloten.
|
|||
|
|||
![]() ja sorry daarom had ik m niet bij te koop gezet omdat ik wil weten of er intresse is.
zo ja dan gaat ie gewoon weg, hoor deze week wat de verzekering gaat betalen als t mee zit |