![]() |
|
|||
|
|||
![]() hoi
ik zit met een hoop vragen ik had onlangs een jetta gekocht een 1.3 van 88 motorcode mh nu is men onderblok gescheurt en wil een andere blok terug een 1.3 nu is men vraag of ik in men jetta een bvb een 2g motor kan inbouwen? nu had ik al gezien dat men golf (daily) een 1.3 van 90 en 2g motorcode dat die kilometers teller 2 stekkers had en men jetta maar 1 dus wat moet ik doen om alles te laten werken mvg glen |
|
|||
|
|||
![]() IK weet je vraagt om een 1.3 maar deze 1.6 is ook een small uitvoering..
Ik ga morgen beginnen met uitbouw van een 1.6 motor uit mijn MK2 deze set mag compleet weg.. dus met bak kabelboom koeling tellerklok gewoon helemaal compleeet 145 000 gelopen ... Je kan em nog horen lopen .. complete set ligt op 20 minuutjes van antwerpen net over de grens.. set compleet 350 euro.... |
|
||||
|
||||
![]() uit een golf2 komt origineel geen smallblock 1.6.. De smallblock 1.6 ligt alleen in de polo6N/golf3/ibiza/cordoba.
Maar een 2G motor is voor 99% gelijk aan een MH motor. Die kan je zo overzetten. Qua motorkabelboom e.d. is dat geen probleem. Sowieso heeft een MH motortje weinig/geen electronica.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
merci voort aanbod maar ik woon in belgie het gaat zomaar niet bij ons om een zwaardere motor te plaatsen. |