![]() |
|
||||
|
||||
![]() erg mooi ding zo te zien,vind de prijs ook meevallen, voor wat ze er tegenwoordig voor vragen.
http://link.marktplaats.nl/217188047 |
|
||||
|
||||
![]() leuk ding ja.. prijs ook niet gek
|
||||
|
||||
![]() Nog een originele nederlander uit 84 ook.....zeker niet duur!
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb net gebeld, zit een 16V in, dus helaas niet helemaal origineel
|
|
||||
|
||||
![]() das een plus naar mijn mening
|
||||
|
||||
![]() Tja loopt lekker natuurlijk, maar zou toch liever eentje met dx blok hebben, hij was ook ooit grijs btw
|
|
|||
|
|||
![]() 16v geen probleem., maar waarom wit gespoten?. grijze 1 gti is uber in mijn ogen
|
|
||||
|
||||
![]() ieder z'n meug, ik vind wit wel kicke, ik ga hem van de week eens bekijken, niet zo ver van mijn werk vandaan
|
|
||||
|
||||
![]() Stoer ding
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zo net effe in de garage gekeken,daar hangen nog wat oude kenteken platen van vw,s die ik heb gehad.
Deze heb ik dus een jaar of 10 terug gehad,lag toen ook al een 16v in. Grappig detail deze gti is door Bourgion te Leeuwarden geleverd ,zat toen ik em had/verkocht nog een papieren kenteken mapje bij van de dealer . Heeft jaren in stiens rond gereden ,en voor dat ik em kocht een paar jaar ,bij Hallum in een schuur gestaan Destijds had ie al meer dan 3 ton op e teller,was toen wel hard maar van onder tot boven onder de vliegroest. Wel leuk dat ie weer zo mooi is geworden |
|
|||
|
|||
![]() Zekers een mooi ding !!
en meteen weer wat geschiedenis naarboven door bovenstaande reactie van Golfvr6 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuk dat stukje geschiedenis, ik ga er zaterdag kijken
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
succes denk niet dat je hier veel aan kan vinden.volgens mij een hele mooie eerlijke einzer ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben wezen kijken, zit behoorlijk wat werk aan, vooral aan het interieur, is gewoon niet netjes opgebouwd. Electrisch mankeert er nogal wat aan (knipperlichten, blower etc)
De motor tikt af en toe, klinkt als de klepstoters. Aan de achterklep en het achterschot waar de achterlichten in zitten zitten blazen roest. De banden zijn scheef afgesleten. Bestuurdersdeur wil niet meer open. Voorfront past niet strak op de voorspatborden onder de voorbumper. Roest onder de kappen op de A stijlen. Ik kijk wel of hij nog wil zakken met de prijs. Last edited by Mk1driver : 03-01-2009 at 16:12. |
|
|||
|
|||
![]() is toch ook geen nieuwe meer??!! .... als je voor een zo goed als nieuwe gaat kijken dan krijg je ze niet voor die prijs waar deze voor aangeboden is.
maar das mijn mening |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
aan de ene kant heb je gelijk! maar aan de andere kant ![]() niet zo.de advertentie komt op mij over als of er niks meer aan de auto hoeft te gebeuren.de verkoper had deze mankementen er gewoon beter bij kunnen zetten. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Precies, topconditie is hier niet van toepassing, ik heb even zitten rekenen maar ik ben zo al €1500 verder wil ik er de komende jaren probleemloos mee kunnen rijden zonder omkijken, ik pak dan alles aan (spuitwerk, banden, kop etc), dan vind ik em toch wel aardig prijzig worden.. |
|
|||
|
|||
![]() Nou dan zou ik als ik jou was verder sparen, want van dit bouwjaar en orgineel nederlands kenteken worden ze steeds schaarser en vooral duurder.
Ben zelf ook een tijd opzoek geweest naar een nette GTI maar je komt gewoon heel wat wagens tegen die als "nieuw" aangeboden worden maar bij nader onderzoek toch niet zo "nieuw" blijken. Persoonlijk zeg ik dat de auto wel betaald is voor 3250 gezien de punten die jij noemt. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
€ 3250 lijkt mij ook een billijke prijs, maar daar wil hij (nog) niet aan, ik heb de tijd. Ik kwam nog een leuke tegen, zo op het eerste gezicht een hele frisse auto: http://auto.marktplaats.nl/oldtimer...b_click=1#photo |
|
|||
|
|||
![]() oe dies wel mooi idd......... marsrood....... zucht...... DE kleur voor een GTI .... vind ik .... alleen die prijs weer he...... moet ie dus wel zeer hard zijn overal
|