![]() |
|
|||
|
|||
![]() Eindelijk, we hebben een Volkswagen op de oprit! Hij is van mijn vrouw, een blauwe Beetle 2.0 uit 1999. Wat een leuk ding is dat zeg! Na wat Franse rommel en (zakelijk) ook wat Opels versleten te hebben eindelijk een echte auto.
Ik ben Michel, 36 jaar en heb een lieve mooie vrouw en ben vader 2 lieve kinderen. Ik hoop hier veel mensen te ontmoeten en een hoop te leren! 'immer gute fahrt' ! ![]() Grtz Miez
|
||||
|
||||
![]() welkom , en foto's doen het altijd goed hier
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Welkom.... En met 'Franse rommel' bedoel je toch hoop ik wel alleen Renault he!? Haha!!
(Ben naast VAG ook Citroen fan vandaar) Maarre, foto's please!!
|
|||
|
|||
![]() @Einzer,
Ik ga is kijken hoe ik foto's kan uploaden hier. Ben ik niet zo'n held mee. @Wolgast, No offence! Geen goeie binnenkomer van me maar we hebben lang geleden 2 AX'en versleten (probleemloze karretjes trouwens) en we heben een 306 en 106 xsi gehad, ze starten altijd maar wat kraakt dat spul zeg ! We hebben nu eindelijk een auto die, tot nu toe, altijd start en niet kraakt (ook na 10 jaar nog niet ![]() grtz
|
|||
|
|||
![]() welkom in de wondere VW wereld!
![]()
|
||||
|
||||
![]() welkom op het forum,
je wilt veel mensen ontmoeten, dan kan ik je aanraden om eens naar een meeting te gaan en zoals al gezegd een foto zal geen kwaad kunnen.. gr. egon...... |
|
||||
|
||||
![]() wees welkom hier
![]() |
|
|||
|
|||
![]() @all,
Thnx! ![]() grtz Miez
|
|||
|
|||
![]() Welkom op het forum een veel plezier van je VW
|
|||
|
|||
![]() welkom, welkom.
en fotos doen het zeker altijd goed ![]()
KOFFIE!!! ![]() ![]() ------------------------------------------- -Golf MKIII '94 2.8 VR6... org NL AUT. ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... 4-deurs AUT. -Golf MKIII '95 1.8 lowrider... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier op het forum!! En we zien foto's graag tegemoet
![]()