![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bij deze bied ik mijn Corrado 20VT te koop aan.
Ben nu 26.000 euro verder en vind dat het toch een keer moet ophouden , het blijft immers oudijzer. Nadat ik Bij JD Engineering ben geweest voor het chippen klapte mijn kachelradiateur op de terugweg. Heb het hele interieur eruit gehaald want de vloer was helemaal rose inplaats van beige. Dashboard ook helemaal los. Zo staat de auto er nu nog steeds bij en heb er ook weinig zin meer in om hem weer in elkaar te zetten. Alleen reageren of mailen bij serieuze interesse. De prijs is echt vast en gaat geen euro af. 5000 euro ! Geen inruil mogelijk ! ![]() De auto gaat weg zonder de Porsche en RH Velgen ! Gr , Domenico ![]() Nieuw type front: ![]() Led achterlichten: ![]() Prijzen van de onderdelen wat ze mij gekost hebben. Corrado bij aankoop met G60 motor 1250 euro Overspuiten 3000 euro Bolle motorkap 150 euro Vr6 zijschermen 200 euro Voorbumper nieuwe type 150 Slotplaat nieuwe type 100 euro Weitec schroefset 725 euro Led achterlichten 160 euro Nieuw type koplampen 120 euro Mistlichten nieuwe type 240 euro Nieuw type knipperlichten 50 euro Koelvloeistofreservoir 35 euro Vibratechnics motorsteunen rondom 445 euro 20 VT motor met draadboom en onderdelen 5000 euro RVS uitlaat van downpipe t/m einddemper 1100 euro Sachs sportkoppeling+drukgroep 600 euro Intercoolerbuis rvs +slangen 150 euro Golf G60 intercooler + orginele nieuwe radiateur 600 euro Dunne koelfan met dubbele cappaciteit 90 euro Voorruit orgineel 150 euro Achter zijruitjes orgineel 428 euro Daklijsten 160 euro Rubbers van voor en achterruit 70 euro Nieuwe deurgrepen dacht beide 200 euro Afdekkapjes spiegels 30 euro ? Nieuw type dashboard 350 euro Leer Vr6 stuur 50 euro Brembo remmenset 620 euro Goodridge remslangen 100 euro Voorwielnaven+ lagers 300 euro ? Hulsenturbotuning chip 400 euro. JD chip op maat 740 euro. Nieuw type schuifdakje 125 euro. Lupo Gti wissers 100 euro ? Paravan afdekplaten 30 euro ? Nieuw type draadboom met schakelaar voor recaro’s verwarmd 150 euro Kachelradiateur orgineel 80 euro. Nieuwe Vw logo’s voor en achter 50 euro ? Schuifkanteldak rubber 50 euro. Vr6 gril 30 euro. Zijn misschien nog wat kleine dingetjes wat ik vergeten ben. Prijzen met vraagtekens weet ik niet zeker meer , dat zijn nieuwe onderdelen bij de dealer vandaan. Denk dat het al een aaridg lijstje zo is. Last edited by domenico g60 : 15-12-2008 at 19:07. |
|
|||
|
|||
![]() Schopje
|
|
|||
|
|||
![]() Aleen reageren bij interesse !
Mailtjes zijn beantwoord. Nu alleen nog echt een serieuze koper vinden ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Upje.
|
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ik heb je een pb gestuud, maar nog niks gehoord. Zou jij nog aub willen reageren. Groeten, Bernardo Meteen een schop omhoog |