![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooie caddy, 5 jaar geleden opnieuw gespoten, daarbij is veel nieuw plaatwerk gebruikt zoals: nieuwe deuren, motorkap, achterklep met opschrift volkswagen en spatborden.
Vorig jaar is er een andere motor ingekomen van een golf 2 een 1.6 gtd met intercooler, ook de kabelboom van een golf 2 is erin gelegd. De motor heb ik gekocht omdat het een gereviseerd blok was en na revisie had deze 80.000km gelopen, ik heb er nu sinds vorig jaar mei ongeveer 15.000 km mee gereden. Motor loopt perfect en heeft net een oliewissel gehad met filter. Er ligt ook meteen een vijfbak in. Er zitten heldere kruiskoplampen in(eventueel origineel erbij) en heldere knipperlichten. Er is recent veel vernieuwd aan deze caddy zoals: Remblokken voor remcilinders achter remslagen achter en voor fuseekogels homokineten alle vier veerpootlagers accu bodemplaat bestuurderskant uitlaat vanaf motorblok startmotor gereviseerd handremkabels koppelingsplaat met drukgroep Er zit voor een schroefset onder ongeveer 3 jaar oud, hij is nu voor 12 cm verlaagd en achter ook ongeveer 12 cm. Skaileren stoelen en een vlak ruitje achter. Apk is tot 27 april 2009 http://link.marktplaats.nl/218679706 ![]() ![]() De caddy is in zeer goede staat, heeft hier en daar een deukje maar alls ziet er netjes uit, enige minpunt is dat er een deuk in het portier zit van de bestuurderskant, kan eventueel uitgeduwd worden en anders krijg je er een andere deur bij. De bbs wielen zijn er eventueel bij maar ze zijn wel niet meer de mooiste nog redelijke banden voor achter als nieuw, er zitten nu winterbanden onder op stalen velgen met zeer goede banden. Daaruit kan gekozen worden. Ik ben vast nog iets vergeten maar voor meer info kun je altijd even bellen. Ik vraag om te bieden want over de prijs valt te praten, maar een bod onder de 2000 euro neem ik niet serieus en wordt dan ook verwijderd, de meesten weten wat een caddy waard is in deze conditie. Kijk ook eens op onze clubsite daar staan nog een aantal foto's www.vwfriendsforlife.nl |
|
|||
|
|||
![]() ok bij deze dan 2100 euro dan mag hij weg.
Groetjs ron |
|
|||
|
|||
![]() nog eens een upje, veel reacties gehad via mail maar geen serieuze kopers, liever bellen das makkelijker.
|
|
|||
|
|||
![]() verkocht
|